OutCold Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Jeg lette på nett , husker ikke om det var Google eller KVasir men jeg kom over en side, MEGET enkel side med bare tekst der det var en mann som leide ut bilhengeren sin i Trondheim for 250 kr døgnet med vinsj etcetc, jeg finner IKKE igjen denne siden å har ikke nummeret lagret på tlf min, kan noen huske å ha sett dette eller faktisk har nummeret hans? Eller kanskje du vet om noen andre som har henger og leie ut i Trondheims-området. Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Problem solved, jeg hadde det lagra og lurt unna i en notepad, trodde jeg var atskillig dummere enn det, men men. Til alle andre i Trondheimsområdet som leiter etter det samma : http://www.veteranvognklubb.no/dokumenter/Bilhenger%20Utleie.htm Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg