Gå til innhold

Hvilken bil vil du se i WRC?

Ranger emnet


Colour Concept

Anbefalte innlegg

Originally posted by Integrale

noe italiensk iallefall. nyprodusere Delta Integrale til rally?

 

Der har vi den;)

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Colour Concept

Jeg kunne tenke meg å se Audi TT som WRC bil. Det tror jeg kunne blitt skikkelig bra. Med Solberg og Loeb som sjåfører, og mr. Dahlbäck som ansvarlig for motor.

pic17.jpg

Bare tenk på hva han kunne gjort med en TT

Audi TT er i bunn og grunn samme bil som den Seaten som kjørte WRC rundt 99-2000, og det gikk jo så bra at de trakk seg ut av det hele p.g.a manglende resultater..:rolleyes:

Skoda har kjørt med Octavia, som også er samme bilen, og de har vel vært på pallen en gang i løpet av 4(?) år! Midtveis i 03 sesongen bytta de til Fabia, som foreløpig har vært enda dårligere. og nå har de tatt time out til etter Akropolis rally 04!

 

Dahlback ja.....:D :D Måtte hatt service 4 ggr pr ss da! Husk på at det kjøres flat out i opptil 5 mil om gangen, og etter det kanskje 10 mil med transport tilbake til service! Og jeg tror nok at mr. Tresko må bøye seg i støvet fra ingeniører fra Prodrive, Ralliart, M-Sport og MSD

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst må Hyundai og Skoda komme tilbake! Men nye team må være noen som har ressurser til å satse! Håper Toyota kutter ut formel 1 tullet og kommer tilbake! Renault kjører JWRC, og har ressurser til noe mer... Suzuki har planer for WRC fra 06 sesongen...

Samma for meg hvem som kommer, jo fler jo bedre!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Audi TT er i bunn og grunn samme bil som den Seaten som kjørte WRC rundt 99-2000, og det gikk jo så bra at de trakk seg ut av det hele p.g.a manglende resultater..:rolleyes:

Skoda har kjørt med Octavia, som også er samme bilen, og de har vel vært på pallen en gang i løpet av 4(?) år! Midtveis i 03 sesongen bytta de til Fabia, som foreløpig har vært enda dårligere. og nå har de tatt time out til etter Akropolis rally 04!

 

Dahlback ja.....:D :D Måtte hatt service 4 ggr pr ss da! Husk på at det kjøres flat out i opptil 5 mil om gangen, og etter det kanskje 10 mil med transport tilbake til service! Og jeg tror nok at mr. Tresko må bøye seg i støvet fra ingeniører fra Prodrive, Ralliart, M-Sport og MSD

 

word... mulig treskomannen er guru i vag miljøet, men i wrc miljøet vil han bli sett på som en nisse..:)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Først og fremst må Hyundai og Skoda komme tilbake! Men nye team må være noen som har ressurser til å satse! Håper Toyota kutter ut formel 1 tullet og kommer tilbake! Renault kjører JWRC, og har ressurser til noe mer... Suzuki har planer for WRC fra 06 sesongen...

Samma for meg hvem som kommer, jo fler jo bedre!

 

trenger fler team, men kostnadsnivået er for høyt... som med det meste som er artig... synd FIA skal legge opp til at team vurderer å gi seg..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

 

trenger fler team, men kostnadsnivået er for høyt... som med det meste som er artig... synd FIA skal legge opp til at team vurderer å gi seg..

Enig, rallysportens største fiende er jo FIA! Kan forstå at en runde legges til Japan, de lager jo biler! Men Mexico da? Ingen bilprodusenter som deltar derfra og ingen førere! Samme med Kypros! Og hvorfor har Frankrike to runder? (FIA er fransk.....) Hvorfor er det tre asfaltløp som nesten er identiske?

For min del kunne det vært runde hver helg hele året, men når flere team sliter, er ikke to runder ekstra det optimale!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Enig, rallysportens største fiende er jo FIA! Kan forstå at en runde legges til Japan, de lager jo biler! Men Mexico da? Ingen bilprodusenter som deltar derfra og ingen førere! Samme med Kypros! Og hvorfor har Frankrike to runder? (FIA er fransk.....) Hvorfor er det tre asfaltløp som nesten er identiske?

For min del kunne det vært runde hver helg hele året, men når flere team sliter, er ikke to runder ekstra det optimale!

 

er vel like korrupt som ioc???

 

faktisk kunne det vært færre runder, men kjørt over flere dager og lengre distanser.. slik som rac var.. kunne vært noe det?

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår