Gå til innhold

Hvilken bil vil du se i WRC?

Ranger emnet

Colour Concept

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Personlig lever jeg lenge på den nye Peugot'n (307) som jeg så i Monte Carlo på TV.

Den var faen så sweet. Basert på 307 CC (coupe convertible), passe stor, flotte linjer +++

Håper det kommer en 307 Coupe med sånn passelig motor på det åpne markedet.

Da vil jeg for første gang vurdere å handle Pug (etter den tragiske 205'en jeg begynte å kjøre med på midten av 90 tallet)

2001 BMW 525iAT

x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG

x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v

x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med en 242 med B230 TIC :rolleyes:

hadde vært morro om volvo kunne hive seg med :D men de har jo ikke akkurat noen egna modell pr. dags dato..

4x4 med hovedtrekk på framhjula er ikke mye å hoppe i taket for :(

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvo242TIC

hva med en 242 med B230 TIC :rolleyes:

hadde vært morro om volvo kunne hive seg med :D men de har jo ikke akkurat noen egna modell pr. dags dato..

4x4 med hovedtrekk på framhjula er ikke mye å hoppe i taket for :(

Nå tillater vel regelverket visse modifiseringer. Ford Focus, Peugeot 307 CC, o.s.v har ikke 4x4 i gateversjon de heller.

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som må inn i wrc er Honda, Toyota Og mitsubichi tilbake med en bil som evo 6. de må no for faen få vekk de der helvetes åtterne.

var og så wrc i tyskland i sommer. mange privatførere evo 6 og polo. Wrc må til Norge. det er så jævlig rått

- 98 ITR

- 00 Civic Vti

- 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor)

- 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G.O.M.P.

De som må inn i wrc er Honda, Toyota Og mitsubichi tilbake med en bil som evo 6. de må no for faen få vekk de der helvetes åtterne.

var og så wrc i tyskland i sommer. mange privatførere evo 6 og polo. Wrc må til Norge. det er så jævlig rått

Dem har jo Gr. A/WRC biler i norge da. Vis du ikke mente world rally championschip/vm.. Hedemark er forresten kandidaten til ett vinterrally i eventuelt 2006-2008 ;)

http://www.sporten.no/bilsport/rally/rallyvm/article859415.ece

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider