Gå til innhold

senk

Ranger emnet

DidrikHA

Anbefalte innlegg

LOL.

Fjærbeinlager trenger du bare og bytte, hjulkontroll tar man på øyemål på Golf 2;) Leverer den ikke akkurat på Møller heller..

Skal jeg bestille senk til deg Didrik?:D

Hjelper lite å fortelle karene i Statens Vegvesen at man har tatt forhjulskontroll selv, etter øyemål når man skal føre dette inn i vognkortet. De flirer nok for seg selv i det dem skriver ut mangel-lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper lite å fortelle karene i Statens Vegvesen at man har tatt forhjulskontroll selv, etter øyemål når man skal føre dette inn i vognkortet. De flirer nok for seg selv i det dem skriver ut mangel-lappen.

Hvem bryr seg egentlig??

Når man blir stoppet med 100mm senk så får du mangelapp uansett.. De fleste sett er vel "godkjent" maks 60mm eller noe, ikke vet jeg.. Ikke hatt så mange godkjent senka biler;)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ikke pent å le av andre burny:) justerbart senk kr3800 av en eller annen kar i ås som bestiller senk hver 14 dag, men felger kan du hjelpe meg og finne:)

Ordner fra samme karen;) Vi har verksted samme sted;)

Har noen 8x14" Felger liggende;)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ikke pent å le av andre burny:) justerbart senk kr3800 av en eller annen kar i ås som bestiller senk hver 14 dag, men felger kan du hjelpe meg og finne:)

Her har du til rundt 2500 kr levert på døra;)

http://cgi.ebay.com/COIL-OVER-COILOVER-VW-GOLF-MK2-ADJUSTABLE-SUSPENSION_W0QQitemZ110349385569QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item110349385569

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

same senkesette som jeg har :)

har desværre ikke hatt det på bilen ennå

skal være GREIT

Har samme selv til A4en, men ikke fått d på enda, latskap:D

Er vell av merke Raceland som er det samme som Vmaxx?

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider