DidrikHA Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 hehe det var jo billig, men kommer vell på mer en det? frakt, moms osv. Buuurny skaf meg noen 16" felger a:) med kaaaaaaaant:):):):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 kan man sette på 90 fanger forran uten g60 breddere? veit jo at det går, men hvordan vil det se ut? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 se litt på ebay etter senk,jeg kjøpte nylig ta-technix derifra..her til lands koster det fra 3500 og oppover pluss frakt..jeg betalte 1700 for settet,pluss 550 i frakt og moms,splitter nytt;)og det var her akkurat en uke etter jeg bestillte fra tyskland:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Hehe ikke pent å le av andre burny:) justerbart senk kr3800 av en eller annen kar i ås som bestiller senk hver 14 dag, men felger kan du hjelpe meg og finne:) Jeg er denne en eller annen kar i Ås... :hello: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 se litt på ebay etter senk,jeg kjøpte nylig ta-technix derifra..her til lands koster det fra 3500 og oppover pluss frakt..jeg betalte 1700 for settet,pluss 550 i frakt og moms,splitter nytt;)og det var her akkurat en uke etter jeg bestillte fra tyskland:) Og hva gjør du når en demper ryker, eller en justeringsmutter sitter fast og du trenger en ny? Vel, DU ringer ikke meg ialledall... :hello: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Hehe, neimen heisann. ja du sier noe, jeg kjøper av deg så fort noen penger ruller inn på konto:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg