ReWrite Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Jeg har en peridag en RF forsterker fra tidlig 90tallet.. og 2 stk RF bak høytalere fra samme periode.. Har også en 10" Basskasse fra pioneer, tror dette er også like gammelt men skal ikke si det sikkert .. Men vil jeg oppleve forskjell hvis jeg f.eks oppgradere bakhøytalerne til nyere modeller ? eller kjøper meg en 12" sub? Forsterkeren er uaktuellt og bytte egentlig, siden den er genial.. Er 4 kanals forsterker, men jeg er usikker på hva den gir per kanal.. Skal se om jeg får tatt bilde av den og om noen gjennkjenner den.. Vel det var vel alt jeg lurte på :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Hvis du er fornøyd med lyden i bilen din så er det ikek noe vits å bytte da.. Min mening.. :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Er du fornøyd, så er jo det vel og bra det, men skal du oppgradere i noe, så gå for et skikkelig frontsett. Da vil du garantert høre forskjell fra det du har og det du får. Lotus Seas, Boston Acoustics, Macrom, Focal, Infinity er alle gode merker som det er verdt å se på, alt avhengig av økonomien. Nevn budsjettet så har vi et bedre grunnlag for å hjelpe deg :) Smeller du til med dette vil nok en ny forsterker til suben være på sin plass også, og da vil jeg anbefale en DynaBel BF1702 eller monoblokka, BF 4501. Har 1702'en selv, og den er helt knall! Drar en DVC sub på 3.6 ohm uten problemer. Må nok innom Ladac og handle regulator og dynamo snart er jeg redd... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Helt enig med Jalla. "Kast" bakhøytalerene, og skaff deg et skikkelig bra frontsett. Det vil nok gi deg en annen lydopplevelse i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg