turbo_boY Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Ghost. skrev: 15220,00 + dekk konstnad ;) da sku du lagt i noen kr til i noe mere spesielt:D Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 turbo_boY skrev: da sku du lagt i noen kr til i noe mere spesielt:D får ikke noe mer spesielt enn schmidt felger ;) men er rimelig blakk for tiden da :D Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Ghost. skrev: får ikke noe mer spesielt enn schmidt felger ;) men er rimelig blakk for tiden da :D det starter å bli oppbrukt etter min mening;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 får heller kjøpe brock b1 9*16:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 AudiAndVolkswagen skrev: får heller kjøpe brock b1 9*16:) Det er ikke oppbrukt:P haha Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Hvor mye har du tenkt å bruke på felger? Schmidt ML helstøpt i 9x16 er rimelig, ca 8 lapper. ev 8x15 til under 7k. Keskin KT1 el KT4, fine felger, til også ca 8 lapper. Alternativene er jo mange, og skal en ha noen litt spesielle så koster det. Kerscher Carmona er rimelige og har FET kant, evt Kerscher KCS 16" Flachbett er rå men koster fra ca 22000kr for et sett. Sjekk http://www.quality-autoimport.no, der ligger det mange alternativer. Tar du kontakt så har dem enda mer å komme med :) Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 jeg har nok ikke penger til felger å senk før jeg får feriepenga mine, men jeg tenkte rundt 10 000kr eller noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Ghost. skrev: får ikke noe mer spesielt enn schmidt felger ;) men er rimelig blakk for tiden da :D HTN felger er mer spesielt, samt da er du garantert å ha noe ikke mange andre her i norge har! th-lines er fine felger, men til den prisen ville jeg heller valgt HTN eller fått breddet noen stålfelger. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 rennfahrer skrev: HTN felger er mer spesielt, samt da er du garantert å ha noe ikke mange andre her i norge har! th-lines er fine felger, men til den prisen ville jeg heller valgt HTN eller fått breddet noen stålfelger. har du bilde av sånne felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 noen her som har peiling på hvor mye moment jeg skal dra til skruene til toppen med? driver å bytter toppakning men aner ikke hvor mye moment jeg skal bruke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Når kommer bildene av bilen egentlig?:P Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 turbo_boY skrev: da sku du lagt i noen kr til i noe mere spesielt:D Vil ha Work Equip jeg.. Sist jeg snakket med en som fører slike i England skulle han ha 17k :drunk: AudiAndVolkswagen skrev: har du bilde av sånne felger? http://www.htn-felgen.de Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 tomandreee skrev: Når kommer bildene av bilen egentlig?:P når jeg får rota meg til å lagt de inn på pc'en:-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 rennfahrer skrev: HTN felger er mer spesielt, samt da er du garantert å ha noe ikke mange andre her i norge har! th-lines er fine felger, men til den prisen ville jeg heller valgt HTN eller fått breddet noen stålfelger. jo men da tenkte jeg for en MENNESKELIG pris så er schmidtene pene jeg vurderte jo HTN prinz eller lambo felgene men helt skutt i hue priser :( men så sant at bredda stål er fint for prisen ( i hvertfall om man får chromet de :D ) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Ok felger: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16647347 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg