Gå til innhold

Motorlampe lyser og bilen drar bare ved fullt pådrag! Lambda bestilt!

Ranger emnet


turbotrondsen

Anbefalte innlegg

Okei. Men den er vel montert oppover på potta? At den ikke står dønn ned mot bakken. Hørtes tåpelig ut i såfall.

 

Den er i svingen før flexistussen hvis jeg ikke husker feil. Den står i hvert fall ikke og peker faretruende mot bakken. Du ser den som sagt enkelt. Ikke så mange ledninger som går til eksosanlegget ;-) Kontakten sitter på siden av girkassa på førersiden.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er i svingen før flexistussen hvis jeg ikke husker feil. Den står i hvert fall ikke og peker faretruende mot bakken. Du ser den som sagt enkelt. Ikke så mange ledninger som går til eksosanlegget ;-) Kontakten sitter på siden av girkassa på førersiden.

 

Okei, da er det jo en smal sak.

Tar en kikk på det i morra når jeg er ferdig på jobb.

Sitter på med en kollega, bilen er helt jævlig å kjøre nå :(

 

Menne, en ting til jeg kom på. Når jeg gav full gass (noe jeg måtte for å få den til å gå) så kom det plutselig et ekstra drag i den på 4000omd. Om det var da den begynte å gå som den skulle, at den egentlig hang litt igjen før det eller om den faktisk SKAL sparke ifra seg fra 4000 og oppover. Det lurer jeg på.

 

Skjønte du hva jeg mente? Syns den var litt dau når jeg gav fullt før 4000, men allikevel syns jeg den sparket GODT etter 4000! Er det noe ekstra "greier" som trør inn når man passerer 4000 med disse motorene?

I`m not driving too fast, I`m flying too low...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel særs turtallsvillig motor ja.. Sparkar ikkje ifrå før 3,5 til 4000

 

Neinei. jeg ser jo den, at det ikke begynner å dra ordentlig før da. Men det kommer akkurat som et rykk i bilen. Akkurat som det plutselig dukker opp 30hk til.

Virker som den blir holdt igjen elektronisk, også plutselig spretter den til AKKURAT idet jeg passerer 4000omd.

 

Det jeg lurer på er om det er sånn det skal være med disse motorene, eller om det er min som holder igjen og plutselig kvikner til ved dette turtallet..

I`m not driving too fast, I`m flying too low...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår