Turbobenni Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 noen som vet hvor jeg kan få tak i det ? og hvor stort filter jeg får plass til ? har fjernet hele systemet fra det gamle, og ser med en gang at her er det god plass ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Du ser jo selv hvor stort filter du har plass til der da bennipus:* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Filter får du tak i på torshov bilrekvisita,biltema,bilxtra osv... Ser ut som du har fjerna LMM og, har du det? (ikke lurt) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Skal du på død og liv ha åpent luftftilter, så husk å monter ett varmeskold mellom filteret og motoren. Kjøp forresten et tørt filter (uten olje) da oljen mest sannsynlig kommer til å ta livet av LMMen din. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Filter får du tak i på torshov bilrekvisita,biltema,bilxtra osv... Ser ut som du har fjerna LMM og, har du det? (ikke lurt) Nei, LMM er den lille dingsen du ser ved siden av luft-røret til filteret ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Du ser jo selv hvor stort filter du har plass til der da bennipus:* ser jo det da puusen min:* men jeg må ha varmesjold oxo vettu <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg