Gå til innhold

Erfaringer med lakkeringsverksted i Stavanger/Sandnes/omegn

Ranger emnet

jossi^

Anbefalte innlegg

Da har vi vært så heldige å fått skraper langs nesten hele siden nede på bilen etter at jeg skulle være grei og vike litt mye til siden for en kødd som gassa på retning mot meg..Kom utenfor asfaltkanten og derfra bar det i grøfta :angry: :angry: idioten kjørte selvfølgelig bare videre..

Så da må bilen på lakkering, men det er jo en mengde verksteder, men regner med at det er ulik kvalitet på arbeidet og pris. Noen som har erfaringer, gode/dårlige med lakkeringsverksteder i Stavanger/Sandnes/omegn??

2004 Audi A4 1,9tdi quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Propaint, Hinnalakkering & Reime på Gandal er vel så og si de rimeligste lakkeringsverkstedene her i distriktet, men dyrt er det uannsett hvis en skal gjøre det hvitt.

Jeg ville heller anbefalt deg å få noen til å gjøre det svart som har god erfaring.

Er det store skadene? Bilde?

Har det godt helt igjennom lakken eller er det bare små riper?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Det beste verkstedet jeg kan tenke meg er Salte Lakkering. Holder til rett nord for Nærbø... er jo ikke stort mer enn en halvtime fra stavanger da... De har sjikkelig peiling, og er ikke så dyre heller. Jeg har sett en del av arbeidet de har gjordt, og det er i grunnen ingenting å utsette på noe av det jeg har sett... :) Kanskje hvis du spør fint så kan de gjøre det mot kontant betaling :)

Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil

Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil

Toyota Carina 2 1986 - Solgt

Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar..

hinna lakkering hadde visstnok 7mnd venteliste, såå dropper nok de :) men har forhørt meg med noen kjente, så får vi se om det går an å fikse på en smart måte :)

er offshore akk nå, så får ikke tatt bilder før jeg kommer hjem igjen evt.

2004 Audi A4 1,9tdi quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider