Egil123 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hei! er Opel-deler.no folka seriøse? er dette et sted jeg kan legge igjen pengene mine og regne med å få noen pene irmscher deler tilbake? eller er dette et sted jeg burde holde meg unna? Takker på forhånd :) Siter - 1998 Mazda MX-5 1.6 - 2008 Opel Astra GTC 1.9(Solgt) - 1999 Opel Vectra 1.8 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Har brukt dem endel, funker helt flott. De svarer kjapt på epost og har generellt bra service, aldri hatt problemer. Prisene er også bra, de ligger på omtrent det samme som min lokale Opel-forhandler med OMC-rabatten. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil123 Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Ahh tusen takk for svare :) da blir det en liten handel på deres side da :) hvor raskt pleier de å levere da? (om du vet?) takker igjen :)) Siter - 1998 Mazda MX-5 1.6 - 2008 Opel Astra GTC 1.9(Solgt) - 1999 Opel Vectra 1.8 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Jeg har også kun gode erfaringer fra de to gangene jeg har handlet der under min tid i OMC, bra priser og trygg handel, ingen fare, her er det bare å dra kort =) Husker ikke leveringstiden, men jeg ble ikke irritert over hvor lang tid det tok i hvertfall. Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil123 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Takk skal du ha for svar. da har jeg bestilt grill til gtc'en :) var vist ikke noe mer på lager så måtte vente 2 uker for at de skulle importere den.. men men :P mvh Egil Siter - 1998 Mazda MX-5 1.6 - 2008 Opel Astra GTC 1.9(Solgt) - 1999 Opel Vectra 1.8 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Man må dessverre lide litt for skjønnheten =) Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg