dag123 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 (endret) Hei. har funnet en feil kode scanner til salgs..kr695 noen som vet om disse fungerer i det hele tatt har en omega b 2,0 16v 94 mod. har noen her inne noe erfaring med sånne?? Endret Februar 17, 2009 av JChE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Såvidt meg bekjent er det ingen feilkodelesere av den billige sorten som fungerer på tidlige omega. Fra -97 begynner "el cheapo tech2" å virke. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Kva er forskjellen på ein sånn feilkodescanner og å feilsøke med binders:P? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Sannsynligvis mye det samme... tok meg den friheten og redigerte emnefeltet ditt litt. Var litt misvisende :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 tok meg den friheten og redigerte emnefeltet ditt litt. Var litt misvisende :) Takk for den. Fikk både magesår og høyt blodtrykk her. De enkle feilkodeleserne gjør ikke stort mer enn en binders for motorkoder, men kan være litt mer til hjelp for andre koder. De litt mer avanserte scannerne kan også lese ut livedata fra sensorer, noe som kan være svært nyttig. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg