loroff Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 (endret) Hei:) Er ny her på forumet og synes dette så veldig interessant ut også er jeg på utkikk etter kufanger til to stk chevrolet Blazer k5er en 87 modell og en 82 modell håper på svar og tips. Også er det en ting til jeg lurer på i farta! Bilen min står ikke her nå og skal bestille en del småting etterpå så da lurer jeg på om det er 14" luftfilter som pleier å sitte på 350 motorene fra 78.. mvh Loroff Endret Februar 17, 2009 av loroff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Gutta på http://www.offroad.no kan mye om detta hvis ikke du får noe respons her :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loroff Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 takker for svar:) hørt litt der også :) litt overalt egentlig.. Prøver å suge til meg mest mulig kunnskap om bilen om dagen siden det er et prosjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg