Gå til innhold

min audi a4 1.8t

Ranger emnet

karsru`n

Anbefalte innlegg

hei da har je fått god hjelp og endelig får je lagt ut noen bilder av kjerra mi og!:)

det er en audi a4 b5 1.8t sedan med original audi s4 styling!s4 frontfanger,s4 kanalskjørt,s4 bakfanger og s4 ratt!sotet alle ruter på artsolution:)hadde solfilm øverst i frontruta og helt til vegvesenet svina sa je måtte plukke den av:(

h&r justerbart senke sett:)20" sommerfelg!

chippet og montert turbotrykkmåler i luftekanal,brakketen mangler et strøk lakk enda men tar det snart samtidig som je driver å lakkerer trelistene inni til samme farge som bilen:)

bildet av måleren og dvd spiller er gammelt!var noen tjuvradder som det begynte å klø for mye i fingra til så dvd-spilleren er uheldigvis stjelt og ikke fått kjøpt noen ny enda:(kjett at folk skal drive slik når en endelig begynner å bli fornøyd med stereoen i bilen!hadde fult pioneer annlegg men alt unntatt basskassa ble stjælt så må prøve å få inn igjen noe onkelig igjen etterhvert:):)

så her kommer da noen bilder:):)

telefon083.jpg

telefon004.jpg

telefon005.jpg

?action=view&current=telefon002.jpg

telefon006.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sjekka priser på eksos annlegg med racing cat og tre" resten av veien av ferrita! virker som de er de eneste som leverer komplett fra turbo og bakover og de skl ha mellom 12-14 høvdinger for det!hehe,har planer om ny turbo oxo siden den je har er original og gått 260 000 snart så på tide med et bytte!!

lyst på skinn innteriør og men kommer ikke over noe egentlig så har slått det litt fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang ferrita får du det for 4500 svenske penger hvis du drar dit. jeg skal dit en tur om få strakser:) ang innteriør er det en på finn som ordner det:) bare søk,han skaffer ALT,skal du skifte turbo blir det noe mer omfattende enn "bare" og skifte turbo:)dyser mapp chip planing av topp på med forsterket,burde vell skifte bolta også mens du er igang. er mer jeg har glemt ,men begynner og bli bra trøtt:)

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang ferrita får du det for 4500 svenske penger hvis du drar dit. jeg skal dit en tur om få strakser:) ang innteriør er det en på finn som ordner det:) bare søk,han skaffer ALT,skal du skifte turbo blir det noe mer omfattende enn "bare" og skifte turbo:)dyser mapp chip planing av topp på med forsterket,burde vell skifte bolta også mens du er igang. er mer jeg har glemt ,men begynner og bli bra trøtt:)

Hvis han bruker K03 eller K04 fungerer jo orginal map med chip fremdeles da:)

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken frøken:D misunner deg for S4 delene:op:

takker:)

hang meg på en bmw 320 cab alpina føre vintern å begynte å få opp hastigheten begge to og hang på ganske bra helt til det plutselig kom en grevling midt mellom bilene:( uheldigvis så gikk den rett i fronten på meg i 170 km/t så mose hele fangeren!:angry:da var je redd for at je skulle få igjen original fanger siden je tok det på forsikringa,men folka på naf var helt bestemte på at det sku på igjen original s4 fanger så han som takserte skadene måtte bare bøye seg i støvet og være enig:):)så da ble bilen hel og fin igjen med dønn ny s4 fanger:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider