CrZy_T Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Går ut ifra at 99% av bruker'ne her sitter i CEST (GMT+1) tidssona og ikke GMT. Noen mulighet og endre? irriterende og måtte tenke litt når ting man i teorien burde ha lest sist gang man var her virker ukjent. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaols Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 så vidt jeg ser så viser klokka på forumet her helt korrekt... både på innleggene og nederst på siden Siter Jokke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Du kan endre din egen tids sone ved å trykke her ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Originally posted by marius Du kan endre din egen tids sone ved å trykke her ;) hehe ups? :=) kanskje på tide å sove litt :=) 30 min før jeg setter meg i bilen og kjører hjem til senga. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg