Raceworld Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 (endret) Golf mk2 1.6cl '86. (Kopiert fra VACN) Fremtidige planer: Først og fremst strippe bilen, fjerne alt av rust og behandle dette. Deretter blir den bygget opp som G60. Motor/Girkasse/Drivverk: - 1,8T 20V AGU fra Golf IV GTI V - 02A G60-kasse fra Corrado V - - Quaife Differensial X - - Elektronisk speedometerdrev V - G60 Drivaksler, hjullagerhus og nav V - Rustfritt eksosanlegg (3" er meget aktuelt) X Understell: - KW Sportdempere med 60/40 senkefjører V - G60 bremser - - 280x22mm og 226x10mm Zimmerman Sport bremseskiver (borret) V - - Lucas 54 og Girling ? calipere V - - Bremseslanger; Teflon > Kevlar > Rustfri stålkappe V - Prothane foringer V - Stabilisatorstag X Elektrisk / Elektronikk: - Carputer (for musikk, navigasjon, film og telefon) V - Racetechnoligy Dash 2 -speedometer V - Autronic SM4 V - Nytt ledingsnett (lages av meg) X - VDO instrumenter for overvåking av temperatur og trykk X - Fjernstyrt sentrallås X - Alarm X - Elektrisk vinduheis X Bilstereo: - Forsterkere: - - DynaBel BF0804: 4x80W RMS 4ohm X - - DynaBel BF1502: 2x150W RMS 4ohm (1x480W) X - Komponentsett: - - Hertz ESK 165: 100W RMS 4ohm X - - Hertz ESK 130: 75W RMS 4ohm X - Subwoofer: - - Hertz (12") ES 300: 350W RMS 4ohm X - Utforming: - - Dør/side -paneler: elementer blir lite synlig (OEM look) - - Bagasjerom: Så skjult som mulig (bortsett fra element), kun detaljer uthevet i skai som blir synlig. Interiør: - Skinn/skai -interiør (hvitt med sorte detaljer) X - Hvite Raceland-stoler med vipp V - Støpt dashbord; Blandet VW og Audi med detaljer fra nyere generasjoner X - 16V GTI ratt X Eksteriør: - Farge: Mexico-beige X - 90' fangersett V - 88' dører V - Fjerne visker og spylerdyse (bakluke) X - Clean bakluke-list (skjuler låsen/knappen) X - 9x16 Felger X - G60 skjermbreddere og skjørt V - Røde GTI-striper i grill, emblem og detaljer X - Crystal-clear baklykter V - Mørktonet grøftelys V - Mørktonet blinklys (fanger og skjerm) V Alt jeg har nevnt ovenfor kommer, men når det kommer er litt usikkert. Med tanke på Golfen skal ombygges, så har jeg stramme tøyler inntil den er godkjent. Forresten, Biltilsynet er hyggelige:) Endret Mai 11, 2009 av Raceworld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Noen bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Ned med fyrstikkene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Forgassermotor er ikke miljøvennlig, så denne må ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 sinnsykt tøft prosjekt :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Litt snadder må til, bla. - Nye hjullagerhus, hjullager og nav. - Nye G60 Drivaksler - Ny travers - Nye bærebroer - Nye forskjermer - Nytt G60 Skjermbredder-sett - Komplette G60 Bremser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 sinnsykt tøft prosjekt :D Takk for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Dette ser til å bli utrolig rå golf:D Stå på Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 keep it coming! :) vil se mer av dette ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Dette ser til å bli utrolig rå golf:D Stå på keep it coming! :) vil se mer av dette ;) Takker, takker :) Og mer kommer der, om noen dager ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Litt av mitt "delelager" til golfen.. Komplett sett med prothane-foringer Race-Technology Dash 2 Raceland stoler, med vippefunksjon er greit å ha.. Splitters nye Lucas calipere (Girling 54) Bremseslanger i teflon, spunnet i rustfritt stål (DOT-godkjente) Skivene bak Sachs VR6 Clutch og G60 Svinghjul Understell med litt farger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Som sagt så er jeg begynt på dashbordet. Dette skal støpes i glassfiber (noe jeg hater).. Stikkordet her er clean. Det første jeg gjør er å ta mål fra det originale dashbordet. Så er det bare å kappe, skru og bruke fantasien. Første trekking, akkurat som jeg fryktet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Etter å måtte bite i det sure eplet, så måtte jeg finne på noe lurt.. Andre trekking. Sier meg fornøyd med dette. Første lag med polyester.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 IMPONERENDE!!!!! :) blir kjempefint Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg