Raceworld Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Takker ;) Håper det:) Har diverse som skal inn i dashbordet. Da mitt originale, vakre og brune dashbord passer utmerket dårlig til sånn ca. ALT som skal inn i dashbordet, så må det støpes nytt.. - Luftregulering fra Golf mk3 - 8" Touchscreen - Luftdyser fra Golf 4 (Clean-vents) : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Rått prosjekt:D Stå på:op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 ÅÅÅH! Spennende! Jeg får lyst på 2'er golf igjen! Skal ha det til neste år. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Rått prosjekt:D Stå på:op: Takker :) ÅÅÅH! Spennende! Jeg får lyst på 2'er golf igjen!Skal ha det til neste år. Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Med litt snø ute og denne tingen pent plassert på garasjegulvet, så kom jaggu litt julestemning igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Med litt snø ute og denne tingen pent plassert på garasjegulvet, så kom jaggu litt julestemning igjen.. [/qUOTE] Ja, da er det bare å sette den inn, koble på vann, girkasse og noen ledninger..... Lykke til, jeg er glad jeg nærmer meg slutten på ledningshelvete;) Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Ja, da er det bare å sette den inn, koble på vann, girkasse og noen ledninger..... Lykke til, jeg er glad jeg nærmer meg slutten på ledningshelvete;) Takk takk, jeg misunner pågangsmotet ditt:) Bare å bare :P Blir vurdert å skru av toppen for å sjekke hva jeg egentlig har. Tenker spesielt på stempler og ventiler.. Frister ikke :p Ledningene prøver jeg å holde meg mest mulig unna med datasprut.. (Har sett ditt ledningsnett.. man kan jo bruke det som fiskegarn) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Da fikk jeg plutselig litt tid til golfen igjen, etter ivring woodsball-spilling (paintball).. Det kom plutselig en pakke.. (Gammel vs. ny) Såkalt Heiflåu manifold, Snurrbo og Daunpaip Det er en selvfølge at det må prøvemonteres.. (Jada, shims og pakinger sparer vi til en senere anledning) På med traverser.. Nærmer seg.. Hva faen er dette? Av me'an! Deler av torpedoveggen skal iallefall lenger BAK! All klaring er god klaring.. Som sagt.. Mangler selvfølgelig festet for 02A-kassen, så motor sitter ikke 100%.. Jaja, da har jeg fått svar på noen av mine spørsmål.. 1. Litt banking på kanten til rammevangen 2. Simpel modifisering av torpedovegg og "WG-klokken" Neste blir å finne ut hva som skjer med klaring til downpipe, ved montering av styre..stag..eh..tingen og stabilisatorstag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 bare til å stå på og sveise på ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Gleder meg til å se mere : ) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Rått prosjekt!:D Men hva betyr "Schläfrig"? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 bare til å stå på og sveise på ;) Gleder meg til å se mere : ) Rått prosjekt!:D Men hva betyr "Schläfrig"? Takkåtakk! Har stoppet opp litt, en kombinasjon av mangel på motivasjon, mye å gjøre ellers, penger og mangel på argon.. På tide å få fingern ut og sendt den til lakkering.. Schläfrig betyr "Søvnig" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Øppdeit?:D Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Ohooo :) dette ser kjempe bra ut :) syns jeg har kjøpt mye nytt.. men blir ingenting i forhold til deg ;) Stå på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Skjedd noe mer her eller? Dette ser utrolig bra ut!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg