JoakimD Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 hei. lurte på om det er noen her som har erfaring med Topmount grenrør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 hva tenker du på ang grenrør med høyt montert turbo? hadde det på min gamle motor, fungerte greit, god plass osv.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimD Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 hva tenker du på ang grenrør med høyt montert turbo?hadde det på min gamle motor, fungerte greit, god plass osv.. såg en annonse på autodb.. var en som skulle selge grenrør å turbo å han kalte d grenrøre fopr Topmount grenrør.. men lurer på å kjøpe dette http://klracing.se/?subpage=vara&vara=1688 noen som har erfaring med d? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Okei, top mount blir jo høyt montert turbo, gjerne plassert foran demper tårnet.. det grenrøret er vell det såkalte "kina grenrøret" som sprekker og div.. er noen tråder ang dette. men KL Racing skal ha et "extrem" grenrør som skal være bra! :) Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 http://klracing.se/?subpage=vara&vara=1622 der er det, men som mange andre har lagt merke til, så trur jeg man må ha rett-stillt motor for å få plass til det i 240. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimD Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 må vell ha ekstern wg med "extreme" grenrøre? men funker ikke de andre vist jeg forsterker det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 mulig det funker hvis du sveiser over de sveisene som er der fra før. mener de sprekker i sveisene.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimD Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 ok. takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg