Gå til innhold

Hvor få tak i turbo?

Ranger emnet

LoW RiDeR

Anbefalte innlegg

nei en garret blir OVERHODET ikke sendt i fra kina!

nå har jeg handlet deler for over 100.000kr fra ebay jeg vet godt hvor delene blir sendt fra

og en kopi turbo til 1200kr kontra en original på 12.000kr sier sitt! men for all del!

Vag er jo ikke så holdbart anyway ryker vel før eller senere igjen

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde min turbo var gått til helvete og satt en del å lette på ebay. viste seg at det bare var brudd i kablene til lmm så den gikk i nødmodus, fikk en syk syk lyd da jeg hadde eksoslekk i tilleg:P men uansett. sånn jeg har forstått det er ko4 en turbo som leverer mer luft og senere ladetrykk. syns jeg er litt kult så er nok det jeg ender på når jeg skal bytte. men uansett skal du ha en ko3 org turbo burde du lete på ebay. da jeg lette fant jeg en org ko3 som hadde stått på en a4 1.8t i 5000km til 49usd. pluss frakt. syns nå det var rimelig billig, men hvis du bare leter litt nøye og søker med forskjllige formuleringer så kommer du kanskje over noe rimelig og orginalt som holder litt lengre enn kinakopiene=) hvis du bare skal ha en jalla kinakopi til en billig penge så kan du jo besøke http://www.turbomotor.dk

men sistnevnte anbefaler jeg ikke.

Kjører børsje med fire ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell.. er det SÅ vanskelig da?! Ta kontakt med Precission turbo i usa..

http://www.precisionturbo.net/

fortell hva slags bil du har og hva slags turbo du trenger! de er billige, og i tilleg jukser de med momsen når de sender til norge! gjorde væffal på min turbo til 11.000kr

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider