corsaforever Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Fekk kjøpt med (ENDA) en ny W.C for 2 uker siden, va en i kristiansand til salgs så jeg bare måtte ha, nesten nettop Tektylbehandlet, masse servicer fulgt, og han har ikke reist mer enn 118,875 km. så bilen er nesten god som ny, fekk prutet den ned til 25,000 så da tok jeg meg en fly tur å hentet den :) Her er noen bilder Så til sommeren får denne Felgene som står på nr en, og senke settet :) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreSM Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Har du denne enda? Send meg en melding om du vil selge. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Om du tenker på den sølve så er den desverre nettop solgt, Men den Blå/grønne blir nok aaalldri selg desverre :P http://www.bilforumet.no/corsa/209435-corsa-world-cup-nr-2-1-a-4.html Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreSM Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Ja, tenkte på den sølv, jaja får lete videre, den blå/grønne er rå, så skjønner deg godt. :) Ser dessverre alt for lite av W.C utgavene for tiden, er litt dumt i grunn.. Håper de får den stellen de fortjener der ute. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet November 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Ser det er en sølv en te salgs på finn.no ser grei ut og så ikke så værst pris heller!, Minsker på W.C'ene og er alt for mange eiere som ikke burde hatt dem :P selg dem heller til oss som har litt tid å bruke på dem! =) håper du skaffer deg en! da må du ha en showoff tråd her slik at jeg kan se ;) lykke til med letingen! Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg