Øvrekleiv'n Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Hei! Er det nokon som veit når programmet "Broom" med Jan Erik Larsen går på TV2? Eller når det kommer på TV? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Sendestart er ikke fastsatt enda, men det blir før sommeren. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Har også hørt at det kommer inn i vårplanene til TV2! Tenker meg slutten av mars eller starten av april jeg Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Det var godt å høyre at det ikkje hadde begynt uten at eg hadde fått det med meg;) Hehe. Gledar meg til det begynnar!! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Skulle det ikke begynne noe annet, lignende program også med Jan Erik? så noe sånt i se og hør su =P, om det ikke var det programet da. Men til de som ser den greia i se og hør, så var det en snygg brud det der ja^^ Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Har også hørt at det kommer inn i vårplanene til TV2! Tenker meg slutten av mars eller starten av april jeg Kan garantere at det ikke blir mars. Muligens lenger ut i april. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Sendestart for sopelimeprogrammet* Broom er mandag 4. mai kl. 20.30. * På engelsk betyr ordet "broom" en sopelime, altså det redskapet bl.a Harry Potter flyr med: http://en.wikipedia.org/wiki/Broom Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Er spent på dette. Jeg lurer på hvilken retning de tar, den mer forbrukerbaserte retningen (a là Fifth Gear) eller mer underholdningsbasert slik som Top Gear? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Forresten, angående broom-forumet: Leser dere punkt 10 før dere registrerer dere? 10. Aksept av å motta informasjon Du aksepterer gjennom innmeldingen å motta generell informasjon fra TV 2 og selskapets samarbeidspartnere om TV 2 eller samarbeidspartnernes tjenester. Selv vurderer jeg derfor å registere SeaLion med et falskt mobilnummer. I følge reglene for broom-forumet blir dermed dette brukernavnet ubrukelig. Men også sperret for andre, ingen kan deretter kalle seg SeaLion på broom-forumet. Ganske snedig, ikke sant? Uansett, Send-knappen nede i hjørnet av registreringsskjemaet er ikke kompatibel med verdens tredje største nettleser. Kanskje ingen stor overraskelse, TV2s nettsider er en gjenganger på Mac-forumene ... Sjekk også punkt 8: 8. Videre publisering tv2.no er i tillegg til et forum for brukerne, også et kontaktpunkt mellom brukerne og TV 2 /deres samarbeidspartnere. Som bruker aksepterer du således at debattinnlegg kan brukes, herunder (innenfor god skikk) i redigert form, også i andre medier som disse publiserer. Så hvis dere skriver noe glupt på broom-forumet, så kan faktisk TV2 publisere din "artikkel" som deres egen. Og dette skriver du altså under på ved registrering på sopelimeforumet. Jeg er faktisk litt usikker på om TV2 har lov til å lage en sånn regel, den strider såvidt jeg vet mot åndsverksloven. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Sendestart for sopelimeprogrammet* Broom er mandag 4. mai kl. 20.30. * På engelsk betyr ordet "broom" en sopelime, altså det redskapet bl.a Harry Potter flyr med: http://en.wikipedia.org/wiki/Broom Jeg kan liksom ikke helt forstå bakgrunnen for navnevalget, men det jeg gjetter da...er at idépitchingen gikk helt i stå da de oppdaget at Vroom var opptatt... Dermed resignerte de og prøvde ulike kombinasjoner der de bare byttet bort v-en. De mest høvelige alternativene ble med ett: groom og broom... Brum brum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Ja, da var første programet sendt!! Syns det var bra eg! Hva syns resten av folket? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Broom=Autofil Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Broom=Autofil Det er eg enig i, og det syns eg er bare bra! Likte det programmet veldig godt. Også må me ikkje glømme at dette er det einaste bilprogrammet som er norsk! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 likte det ikke like bra som autofil. men satser på at det bare var første programmet da :D Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Det er eg enig i' date=' og det syns eg er bare bra! Likte det programmet veldig godt. Også må me ikkje glømme at dette er det einaste bilprogrammet som er norsk![/quote'] Sa ikke at det var negativt heller;) Er et godt stykke under Top Gear, men stort pluss for at det er på norsk:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg