Hoccy Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Var ganske likt Autofil, men med samme programleder kan man vel ikke vente annet. jeg tror programmet kunne tjent på å ha 1-times sending istedet for en halvtime, og kanskje flere programledere. Apropo lenger sending, den live-delen på broom.no var nesten bedre enn det programmet som gikk på TV. Jeg håper på at noen av ansiktene som var med der også kan bli med å teste biler på TV, for det kan bli litt ensformig med Larssen i lengden. Synes spesielt at Ole Martin Lundefaret kunne fått en plass der, for det virker som en artig fyr! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Flere programledere hadde ikke vært feil nei:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg er imponert over at han faktisk nevnte diffen på focusen. Men å få noen inngående forklaringer om dens virkemåte (hvorfor den er så "bra"), samt revoknuckle-greia er vel kanskje å håpe litt for mye? Fikk iallefall vite hvor høy en mercedes e-klasse er da :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg så ikke hele programmet, men det virket som om det var mye "topgear"-stuff.. Hvorfor herme..? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Hadde det vært mye "Top Gear-stuff" hadde vel ikke det gjort noe?:) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Ble faktisk litt imponert.. Selv om jeg slo meg i hodet da han karen fra Blindern satte seg inn i bilen, samt han kokken i Sverige.. De brukte jo halve programmet på å skryte opp en mellomklasse gubbebil, og kjøre langkjøring med den.. Likte det at de har en gjest som skal kjøre på bane hver uke! Skulle gitt de litt mer motor, og litt bedre understell kanskje....?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Likte det at de har en gjest som skal kjøre på bane hver uke! Skulle gitt de litt mer motor, og litt bedre understell kanskje....?! Lurer på hvor de har fått det i fra :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Likte det at de har en gjest som skal kjøre på bane hver uke! Er jo ikke en original ide da, men. Konseptet er jo hentet rett fra Top Gear, som også lar kjendiser ta rundetid i hvert program. Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 (endret) Jan Erik er i Halden 6 Mai har jeg hørt. Edit: fant dette på et annet forum Tittel: Fønix Cruise Night Start tid: 06:00 AM Varighet: 00 time® 00 minutt(er) Sted: Halden Kategori: Generellt Annen informasjon: Denne kvelden kommer Jan Erik Larsen og skal filme cruisingen til sitt nye tv.prog: "Broom Broom" Fønix cruising hver onsdag gjennom hele sommeren. Arr: Fønix og SCCH Se: http://www.nostalgia.no Endret Mai 5, 2009 av RobinDrift Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Lurer på hvor de har fått det i fra :P Er jo ikke en original ide da, men. Konseptet er jo hentet rett fra Top Gear, som også lar kjendiser ta rundetid i hvert program. Er jo ikke født i går da.......... Men blir gøy å se kjentfolk fra Norge prøve seg på bane :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Funker helt greit som underholdning dette ja. Men ser jo "likheter" med Top Gear, når det gjelder en ny kjendis hver uke som skal sette ny tid med en forholdshvis vanlig personbil. Timetavlen er der osv.. Eneste som mangler er at de har et studio som ligner :P Men skal nok se neste episode også, dette er jo som sagt det eneste norske bilprogrammet :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 jeg tror programmet kunne tjent på å ha 1-times sending istedet for en halvtime, og kanskje flere programledere. Var vel strengt tatt mer som 20 min. Begynte vel 20:30 og rundt 20:50 mente TV2 at det var på tide å begynne å fylle reklamekvoten. Ikke noe program jeg gidder å mase med å rekke i fremtiden i hvertfall Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Leste i vg idag at tommy kjører av banen med en Carrera GT senere ut i serien også! :O Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Så lenge tv2 er så tette i nøtta at de sender dette samtidig som top gear, så er ikke jeg i tvil om hva jeg velger ihvertfall. Men det var gøy når de kjørte M5 stasjonsvogn da, råere familiebil skal man lete lenge etter :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Så lenge tv2 er så tette i nøtta at de sender dette samtidig som top gear, så er ikke jeg i tvil om hva jeg velger ihvertfall. x2 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg