Andy89 Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 heisann jeg har en egen tråd om bilen men der er det ingen som svarer på noe jeg spør om, så lager en ny tråd til dette hvor masse har dere senket bilen dere som har 18"? helts med 225/40 dekk og innpress ET 40 uten at det subber har dere evnt subb kasse baki? må ha nye dempere fordi de de som er nå er gåene og da tar jeg å senker Gjerne gi linker til billige plasser med dempere (må være litt kvalitet da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 anbefaler deg og kjøpe coilovers, så kan du senke til det subber, også litt oppigjen ;p Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 (endret) hva er coilovers? har ikke så god peiling på dette skal jo ha en stor subbkasse baki bilen, så må vel ha litt stive dempere? Endret Februar 18, 2009 av Andy89 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 coilovers = demper med fjær http://en.wikipedia.org/wiki/Coilover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 coilovers = demper med fjær http://en.wikipedia.org/wiki/Coilover Coilover = Justerbart senke sett.. demper og fjær er det jo, men kan skru den opp eller ned sånn at bilen får den høyden man ønsker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Her har du to typer coilovers! http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=IAMXS510 Dette har jeg på min, utrolig fornøyd med dette. spesielt med tanke på prisen! http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=SF-5424 Har hørt at dette også skal være veldig bra! litt dyrere da :) Begge er tuv godkjente! Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 aha:P justerbart ja men da forstår e ja var litt hyggeligere pris det der en 13000 de skulle ha for gule koni, med justerbar høyde og demping da men er settet stivt? (stivere enn org?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Har justerbart til Vectra B på lager, pris 3800,- Justerbart foran og bak, ikke pressjustering og ikke rustfritt. Men er et bra sett som er Tüv-godkjent og selges med garanti. Merket er TA Technix. Send en PM om det er intressant. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 http://www.bsbildeler.no/butikk/visv...x?vnr=IAMXS510 Dette settet er bra stivt, samtidig ikke for stivt! Men dette kommer sikkert ant på hvor lav du har bilen (når du stiller bilen ned klemmer man fjæra sammen) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Går motsatt vei, klemmer ikke den sammen når den skrur den lavere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Nei? ^o) Noen sett så stiller man jo hele "fjærbeinet".. Men nå ble jeg pinade i tvil på mitt, haha! Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skruf sterk Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 har selv 18 tommere på min, og bilen er bra mye senket. den er såpass stiv, så den subber ikke selv om jeg har dobbel basskasse med to 12 i bagasjerommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 linken din funka ikke AnorthoX Hvilke sett er det du har vectra-vectra? tung den kassa di eller? min veide 52 kilo, men nå skal jeg ha 15" så blir enda tyngre :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Nei? ^o) Noen sett så stiller man jo hele "fjærbeinet".. Men nå ble jeg pinade i tvil på mitt, haha! Hehe, skjønner hva du mener! Når man tenker, så tenker man vel at det er mest "logisk" at den blir lavere når fjøra strammes:P Men sånn er det jo ikke :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Da jeg skulle få godkjent mitt senkesett så måtte jeg ha underskrift og stempel fra selger.. Hvordan gjøres det når det bestilles fra nett?? Kjøpte forresten gule koni, med fjærer og hardhets justering:P kjæmpe forskjell ifra originalt:D Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg