hafflar Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Sitte i nordsjøen og lure på å bestilla registerreim, strammelager og diverse te vectra a'en min, som forøvrig er 94 modell. strammelageret er til motorar med nummer etter 14608701. Eg går ikkje til vanleg rundt og hugsar på motornummeret til bilen min, og det er vel ikkje heilt vanleg heller kanskje? ;) Men er det nokon som veit ved eventuelt kva årsmodell dette motornummeret er? sånn at eg veit om strammelageret passar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 hvilken motor har du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hafflar Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 2,0.. 8v glømte vel å sei da ja :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg