Gå til innhold

Hjelp med autodata

Ranger emnet

Steffmaister

Anbefalte innlegg

Skal du cracke det? det er litt jobb med dette, lenge siden jeg gjorde det sist :S

Jeg lasta ned ferdig cracka mener jeg å huske... Bare putte inn cden og innstaller så var allt greit, om ikke så var det iallefall en enkel crack, brukte null tid på å få det inn husker jeg :)

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lasta ned ferdig cracka mener jeg å huske... Bare putte inn cden og innstaller så var allt greit, om ikke så var det iallefall en enkel crack, brukte null tid på å få det inn husker jeg :)

hehe.. mulig jeg gjorde det på en tungvindt måte da:p

Må nesten prøve å legge det inn igjen for å få til å forklare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. det lå halveis installert, men fant ikke ut hva som måtte til for å få det til å funke.

Men det du trenger er et program som heter unlocking key. det unlocker det automatisk.. men så er jeg ikke sikker på om man trenger dette, siden jeg fant en annen type crack liggende til det å, som jeg heller ikke fikk til å funke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger noen cracker i bukta. f.eks (Autodata 3.18 Crack) søk opp selv, da det ikke er lov å legge ut torrents :)

"Copy everything from Crack1 Directory to the Autodata Directory on C: and then run ADCDA.exe and it will ask you for a code..

So run the Addkey.exe and enter the site code that is displayed on ADCDA.exe, once you have done that click generate and then copy the generated code and paste it in the UNLOCK section of ADCDA.exe. then click continue.

Once you have done that copy everything over from Crack2 Directory. and then Run ADCDA.exe and wola it works."

98 Audi A3

94 VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider