MK5 RS 2000 Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 noen her som har prøvd dette? funker det? funker det ikke? Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Prøv så finner du jo ut av det. Det funker til en hvis grad på orginale gammle biler, men åssen det er på nye orginale vet jeg ikke, men Ruud kjører vel bare på det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 En kompiss selger no sånt kaller det Race fuel tilsats skal tilsettes 98 Oktan Bly Fri 10% gir 103 Oktan osv. Er hvertfall mye billigere en ekte race fuel. Detta er hva vi har tenkt teste med G-tech ell uten også helle i også teste med. Så ser vi differansen det påståes virke selv uten endring av tenning ol. Men endrer man tenninga så skjer det mye mere. Skal teste for og se hvertfall. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Du kan enten ta kontakt med Mickey Thompson her på forumet, han selger bl.a. "Race Fuel 66", og driver med dragrace. Han kan gi deg god info. Eller kompissen til Era & meg: Torstein Nylund. Og ja, det funker, til og med på gammal Puch. Funker for moderne turbobiler oxo. Her er løpeseddel fra 2000-'01, så prisene er nok ikke riktige: race fuel 66 norge.zip Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Det brukes mye octan booster her oppe på de trimma scooterene.De kjører på 116oct.Jeg vet ikke hvor de får tak i det men gi meg noen dager så skal jeg finne det ut.Eller kanskje sstolen.no kan hjelpe? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet August 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Grunnet til at jeg spør er at jeg var på Mekonomen i dag.. å der hadde dem en booster som heter power booster.. kjøpte me meg en flaske siden jeg får bra rabbater der.. skal prøve i helga å se om jeg merker noe forsjel...Skal vist også Rense forbrenings rommet osv. Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg