Atle3 Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Betyr disse rglene at jeg kan montere luftfjæring på min 1969 volvo 145 og få det godkjent? Mekker dem med orginal kjørhøyde for godkjenning i vognkort og så bygge litt brytere og slikt under dashbordet sånn at man i nød kjører gjennom gata og slepperbilen absolutt helt ned? Noen som trur dette går? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Betyr disse rglene at jeg kan montere luftfjæring på min 1969 volvo 145 og få det godkjent? Mekker dem med orginal kjørhøyde for godkjenning i vognkort og så bygge litt brytere og slikt under dashbordet sånn at man i nød kjører gjennom gata og slepperbilen absolutt helt ned? Noen som trur dette går? Monter det bryterpanel ETTER du har vert på BT du... Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Jo men det går og få godkjent det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Jo men det går og få godkjent det? så lenge du følger punktene so... Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_gunnar Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 jeg har en 69 el camino med luft rund baut... godkjent og stemplet i vognkortet.... Siter -ole gunnar- 1987 vw jetta 1,6!! (nylakkert å greier) 1984 vw jetta 1,8 (skrota) 1987 volvo 244 v8 (prosjekt) 1987 volvo 240(delebil) 1985 volvo 240 ( leketøy/vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg