Nilsenrr Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Noen bilder jeg tok av eclipsen jeg hadde før. blir en sånn igjen senere gitt! Siter Audi A4 95 1,8 x Honda Civic 93 1,5 Vtec x Ford Orion 87 1,6 x Mitsubishi Eclipse 97 x VW Passat 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Pen bil! Flott at du ikke har slengt på masse jallastyling.:) Hvite side -og bakblinklys hadde gjort seg, og da hadde bilen blitt fullkommen.:) Hvorfor solgte du den forresten? Trengte du større plass? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drumstick Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 FLott bil.. Jeg skal kanskje kjøpe en helt likedan, men er litt usikker. Er du fornøyd med bilen? Holder den?:P Litt info hadde vært greit å få!:) På forhånd, takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsenrr Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 ville absolutt kjøpt en slik bil.. mye finere i virkeligheten.. liker og bli kjørt ;) og fins mye trim :) å om du liker oppmerksomhet så vil jegtro du får det! :P har ikke hatt noe problemer.. men som sagt. jeg eier ikke denne bilen nå lengre da... men sparer penger nå til ny med 4x4 og turbo ;) Siter Audi A4 95 1,8 x Honda Civic 93 1,5 Vtec x Ford Orion 87 1,6 x Mitsubishi Eclipse 97 x VW Passat 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg