turalleran Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Eg har ein Touran 2,0 tdi 140 hk, og ønsker mere hk og nm er det noen som har anbefalinger skal eg bruke power box eller bytte programvare hva er best ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 En omprogramering eller en chip fra et kjent sted vil gi deg ca 180hk nm er jeg usikker på, men det sparker unna. hold deg unna power boxer, hører mye rart om de, chipsenteret.no har en del bra tilbud.. ;) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jotne Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Kjører med en ekstern boks fra RaidHP http://www.raid-rdi.com/ Er meget fornøyd med min 1.9 TDI, som nå har ca 135-140HK Kjørte en uken uten boksen, kan ikke forstå hvordan jeg skulle klare meg uten. Den er utrolig enkel å motere, og tar ca 5 min å sette inn. Jeg vil ikke ha brukt chip tuning hvor selve brikken taes ut og inn av kontroll boksen. Dette er komponenter som er lett å ødelgge, og hvis du ønsker å få bilen tilbake til normal stand når den er på service, så må du ta den inn og ut. RaidHP selger også en boks som omprogramerer softwaren og gir samme resultat. Også lett å endre fram og tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg