Gå til innhold

PPC tuning til V70

Ranger emnet

volvo_v70D5

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ny i gamet med "avansert" trimming.

1:Har kjøpt BSR PPC sett til V70 D5èn jeg har. alt det tekniske er gjort så hestene er på plass. men lurer på om jeg bare kan legge inn orginalprogramvaren inn og ut som jeg vil? å det blir liggende uten å forsvinne fra ppc boksen?

2: hvor kan jeg få lest av feilkoder hen i boksen? read codes står det. og når den er ferdig så ber den meg ta ut kontakten. og da blir den svart igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Kan ikke lese feilkoder med denne. Read er bare hvis du vil lese originalprogrammet fra bilen. Det trenger du hvis PPC ikke gjennkjenner programmet i bilen. Når du har lest programme må du synke PPC på nette og BSR sender deg der riktige programmet. Du får meldig på mail når du kan synke boksen igjen.Da kan du tune bilen. Men hvis det står tune car når du kobler til, trenger du ikke lese programmet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Du skal kunne ta inn og ut tuning programmet når og hvor mangen ganger du vil ifølge det eg klarte og lese fra BSR sine sider.

Dei anbefalte og å synke ppcen etter at du har tunet bilen din. heilt nøyaktig hvorfor veit eg ikkje, men er vel for og lese av org. programmet i bilen, og korrigere diverse småting.

Systemet virker vertfall ganske solid når det gjøres på riktig måte:)

Eg har vertfall tenkt og jøre min orginal igjen for vinterhalvåret.

- 05 Volvo V70 2.4D ;)

X - 86 Volvo 740 GLE solgt:(

X - 87' MB 190 (totalvrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider