Jarle85 Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Hei Jeg har 2 stk DLS w610 som jeg tenkte prøve i bilen. Er ikke så jævla rå i å bygge kasse egentligt, derfor tråden. Noen som kan bygge kasse, evt i nærheten av haugesund til mg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Jeg kan bygge men blir litt dyrt å sende i posten kanskje? :P hehe hva slags bil er det snakk om? hehe :P Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle85 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Vw golf4, 2003 model. ka tar du får ein kasse da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Golf er jo verdens letteste og bygge kasser til da :P Det spørs jo hvordan du vil ha kassa di da :P Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle85 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 kontakta dls i sverige å dnna typen sub va kje lagt t lukka-versjon. Så eg tenkte bassrefleks. egentligt 35,6l per kammer, men konne ta d ner t 27l per kammer. Det eg slite mest m e å laga skrå vegger, då eg kje har plass, eller verktøy t d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 hvis du har ei vanlig håndsag så kutter du skrått hvis du vil lage skråvegger liksom :P er ikke så vanskelig egentlig.. bare hvis du tenker hvordan vegg du lager nå og at du lager den i rett vinkel til de andre veggene :) hvis du spørr dls i en mail om hva slags mål/vinkler du skal ha på kassa så er det egentlig ganske rett fram :P Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg