MaxHarry Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Fant et bilde av et prosjekt jeg og en kompis fullførte for lenge siden, ble jo ganske bra. Han som eide mopeden fikk først vite om prosjektet etter at det var ferdig, derfor top secret. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 hehehehhehehee=) åssen var reaksjonen hans?:chairshot:hammer Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 hehe nice ;) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nanomidaz Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Råeste mopedstylingen jeg har sett!:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Ser ut som en enda mer harry versjon av Fridtjof fra Ytre enebakk sin moped. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 den så LURVETE ut ;) ahhaah Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 mopedens svar på en harry 240.. :P Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Hva har dere gjort med den stakkars buxyen?! (eller hva det er de heter de der :P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Du lever hvertfall opp til nicket ditt ;) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Helt fantastisk! Tips til neste prosjekt; stjel bilen til en kamerat og bygg den om slik som i filmen "dum og dummere" :) voff! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Du lever hvertfall opp til nicket ditt ;) skulle akkurat til å sei det samme:P Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Jeg tror jeg hadde skutt noen om dere hadde gjort slikt med Aprilian min:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Tja, han som eide den ble ikke direkte sint, han ble vel bare litt overrasket:P Sånn ellers så synes jeg at det var en stor suksess. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Helt fantastisk!Tips til neste prosjekt; stjel bilen til en kamerat og bygg den om slik som i filmen "dum og dummere" :) voff! vi tenkte faktsik å gjøre det ja, bare med rosa pels og hale på slep. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers91 Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Hårete!:oohh Siter If life kicks ass, kick back! "I'd rater push my dodge than drive a chevy" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg