firelude Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Hei folkens ! Har blitt den lykkelige ?? eier av Stratus 2.5 - 96 mod . Som vanlig er fordeler deffekt , men det lar seg løse . Har sett litt på utseende og årsmodeller , er det ingen som setter grill fra nyere modell f eks 99 mod på eldre Stratuser ? Passer denne grillen rett på ? Etter mitt syn er dette en grill som tar seg bra ut sammenlignet med det som blir montert på av "hønsenetting". Det passer ikke på en slik bil . Planen min er å bytte til nyere grill ( hvist det lar seg gjøre )kanskje lakkere denne svart , nye sommerdekk med hvit ring på dekksidene . Jeg synes disse bilene har et kraftfullt design , gleder meg til jeg får igang V6'ern....sikkert mye godlyd ! Det må jo finnes massevis av ettermarkeddeler til disse bilene ? Eller ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Helt enig an den nyere grillen er finere,men har også variert litt ut fra hva som er gjort med bilen ellers synes jeg. Plassen til grillen ser ganske lik ut på de forskjellige modellene,så burde passe. Hvit ring på dekkene er ikke min stil,da ville jeg heller gått for noen fine felger med litt størrelse og dekk m lav profil. 18" gjør seg bra på Stratus. Ettermarkedsdeler finnes. Mange som bestiller deler fra ebay og kjøper uorginale deler,men det er også kommet alternative orginaldeler fra Chrysler,noen slike deler er faktisk billigere hos en forhandler enn enkelte uorginale,smart å sjekke litt rundt,og høre med nærmeste forhandler om det finnes alternative deler. Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Jo er enig at det som gjøres må være en helhet på en bil , det var vel det du mente med "hva som ellers er gjort på bilen" ang grill . En Stratus som kun har "hønsenetting" som grillinnmat sammenligner jeg med Hyundai Elentra uten grill der det gikk å kjøpe en grill som man klistret på.....så forferdelig ut...Skal det være store hjul må det sammtidig være diskrè styling , f eks enkelte deler som er lakkert . Et tofarget fargevalg kan være meget flott ! Jeg har tro på at dekk med hvit stripe vil gjøre seg bra på denne bilen , på orginalfelger . Er det mulig å bygge til 2 utblås på eksosen blir dette plutselig en liten.....Jaguar :race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg