Gå til innhold

Motor som passer?

Ranger emnet


Curare

Anbefalte innlegg

Har fått fatt på en Opel Vectra B 2000 modell med utrolig lav km-stand latterlig billig.

 

Dette er imidlertid en 2.5 liter 6 sylindre.

Da alle jeg har snakket med sier at denne motoren er bare søppel lurer jeg på om det finnes motorer av andre merker med ca samme antall hestekrefter og sylindre som passer i denne bilen uten for masse ombygging?

 

Alle konstruktive forslag mottas med takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått fatt på en Opel Vectra B 2000 modell med utrolig lav km-stand latterlig billig.

 

Dette er imidlertid en 2.5 liter 6 sylindre.

Da alle jeg har snakket med sier at denne motoren er bare søppel lurer jeg på om det finnes motorer av andre merker med ca samme antall hestekrefter og sylindre som passer i denne bilen uten for masse ombygging?

 

Alle konstruktive forslag mottas med takk. :)

 

Hvorfor tro på folk som sier sånn, hvis bilen går og fungerer????

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt noe vondt om X25XE annet enn småplukk som toppdekselpakninger og sånt. Tviler på at det er så mange andre motorer som kan garantere at du holder deg på veien til enhver tid. Motoren er pålitelig nok den hvis du bare behandler den med vett.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt noe vondt om X25XE annet enn småplukk som toppdekselpakninger og sånt. Tviler på at det er så mange andre motorer som kan garantere at du holder deg på veien til enhver tid. Motoren er pålitelig nok den hvis du bare behandler den med vett.

 

Antar at du er opelmann etter avataren din og dømme.

 

Så hva bør man passe på med disse motorene? Skiftintervall for regrem og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår