Gå til innhold

Noen som kan fortelle meg hva som har skjedd her?

Ranger emnet

high octane

Anbefalte innlegg

det der er jo ingen 190 da:P Det er en w124, bare se på speilet på venstre side og på høyre del av fronten;)

det er nok en 190 hehe :) hvis du ser på døra f.eks så ser du at den er mer "firkantet" enn w124 :)

Men altså, du skal ha bra utflaks for å få dyret INN i bilen og spesielt baklengs? Det må da være worst case scenario :S

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tør sette penger på at du traff elgen i halsen/hodet. M.a.o. du gikk klar av det meste av kroppen og dermed også vekta...

Traff bakparten på elgen og brakk sansynligvis ryggraden på'n.

Deretter rulla dyret baklengs over panseret, smallt inn i a-stolpen og mosa frontruta mi og fortsatte ferden over taket(hvor det lå igjen en kjøttbit ved takluka), så ja jeg fikk hele tyngda på dyret rett i trynet.

Så forøvrig at dyret kræsjlandet et stykke bak meg i speilet.

Den var rimelig høyt i lufta og farten var ganske høy.

Anså bilen som vrak før jeg gikk ut og så.

La bilen med høyre side inn i ei snøfonn for å prøve å unngå dyret som var på vei over til venstre side av veien.

Anbefaler forsåvidt å kjøre ROLIG etter mørkets frembrudd.

Tenker med gru tilbake på litt hastighetsbefengte turer gjennom østerdalen midt på natta i tett snøvær.

Jeg vil ikke treffe elg når man sitter og er halvtrøtt i 130-140km/h.

Fikk litt respekten for det store dyret, for dem ER MYE større enn på TV!!!!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dieseldyret: SKAMME SEG!! Du ser vel at det er en w201 og ikke en w124?!?! siden tilogmed jeg klarer å se at det er en baby-benz..:op:

Nok OT.

Detta var en slags kvalitetssikring av Bmw e39 for min del.. Elgen tåler jævla mye juling og har tidligere sett maltrakterte biler hvor elgen har overlevd! Men ja, vi hadde griseflaks og det kunne ha gått myyye verre.

Var mest opptatt av å få noen til å komme å skyte stakkars elgen jeg.. han lå jo å sprella med frambeina etter kræsjen.. Bakparten var sannsynligvis helt knust, for bakbeina rørte seg ikke og elgen klarte ikke å reise seg..

Fyren som stoppa (om du leser her inne så hadde du en jææævla fin bil:op:) for å sjekke at alt var bra med oss lurte på hva faan som hadde skjedd, for han fikk ikke inntrykk av at det var en elg involvert..

Inntil jeg pekte på elgen og han bare svarte ''å fy faan'' og gikk å satte seg i bilen sin igjen fordi han var redd søskenet til den påkjørte elgen skulle komme å ta han eller no sånt:op:

Endret av Villstyring

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 vøtt.. Det som er noe. Jeg føler du burde lage elg-sticker med count og klistre på bilen din. Det hadde rocka :D

På tide at rollene ble snudd btw..

Crazy_moose_sign_3.jpg

funny-pictures-moose-jet-planes.jpg

funny-pictures-moose-cop.jpg

Endret av Nytern

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider