Loffe Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Tikking... Noen som har byttet kam i OHC 2.0i motor før ? Strevsomt ? Siter BMW 520 E28 (med E30 325 motor) -85 Ford Escort 1.6 clx -96 BMW 518i E28 -85 Ford Escort MK5 1.4i -91 Ford Sierra 2.0li (RS) -85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Sånn passe! Du må enten ta av toppen, eller for å spare en toppakning så tar du ut motoren! Kammen må ut bakover! Ellers er det rimelig greit! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 grei jobb... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffe Skrevet Desember 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 ok rakk Siter BMW 520 E28 (med E30 325 motor) -85 Ford Escort 1.6 clx -96 BMW 518i E28 -85 Ford Escort MK5 1.4i -91 Ford Sierra 2.0li (RS) -85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 biltema pakninger kan benyttes.. billige og helt ok.. pleier på å spraye topp pakningen med kobberspray før jeg monterer.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 just do it! Vi vil se litt mer power i zibmobilen :) :dude: (hvis du skal ha annerledes kam da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Hvis du skal ha i en trimkam med lavere basesirkel,faar du litt aa gjore...vippearmsgeometrien er viktig i denne motoren,saa hvis du bare putter i kammen og justerer ventilklaringen,kan du bare vente paa den fine "takk-takk-takk-takk"-lyden igjen... :) PS: Amerikanske keyboard uten skandinaviske bokstaver suger pels. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.