Gå til innhold

Tåkelys på golf 4

Ranger emnet

esekiel

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg orka ikke å bytte bryter når jeg monterte tåkelys.. jeg fant styring via eb av de kontaktene under dashbordet på sjåførsiden så de skrur seg på med en gang jeg vrir om nøkkeleb.. eventuelt kan du jo fikse slik at dem står på når du vrir på til kun parklys..

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra!

Til dere andre så kan dere ta en titt her på de:

http://cgi.ebay.com/VW-VOLKSWAGEN-Golf-4-mk4-ALL-GT-GTI-TDI-fog-lights-NEW_W0QQitemZ310077653919QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item310077653919#ShippingPayment

De ser mye større ut en hella sine så jeg mener de her kanskje er et bra kjøp hvis de ikke smelter med en gang da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da har jeg fått satt inn tåkelysene på bilen så da venter det bare å koble de på. Kjøpte europa bryter igår så de kommer nok snart.

Synes de ser bra ut på bilen da de er riktig str og slikt.

Hva sier dere? Er det en link her inne som forklarer hvordan de skal kobles? Tenkte å sette de på parklyset slik at de automatisk kommer på når parklyset kommer på til jeg får den nye bryter'n

photo1.jpg

Endret av lundoz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

koble deg inn på ene ledern til parklyset, (+) åsså bruker du den strømmen til styrestrøm på ett rele.

har ikke skjema men søk her inne så finner du skjema. mener at det skal finnes en tråd med koblingsskjema på vanlig rele her inne.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Skjønte ikke så veldig mye men..hehe

Det jeg lurer på er om jeg må demontere noe på bilen for å koble dette.

Noen mente at jeg kanskje måtte ta ut brytern og skru av panelet under rattet for å komme til. Noen som vet om dette stemmer?

Burde jo vært at vi bare kunne åpne panseret og trekke derfra.

Er det slik at relet ligger som en boks under panseret så alt kan gå derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider