TehGutt Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Hei. Fått et tilbud om å bytte min golf 4 gti 01 mod mot en 1993 toyota supra Mk4 japan spec. Som alle gutter flest så frister jo det noe sinsykt.. Men vill ikke sitte igjen med noe som jeg aldri vill få skilt på. For alle sier forskjelling. Prata med japanauto som sier møter du de rette folka så får jeg registert bilen med norske skilter. Men flyter mye annet rundt på forum... Så lurer på om det er noen som har fått godkjent sin supra japan spec med norske skilter å har noen erfaringer å deler eller tips... Takk<3 Mvh Tehgutt Siter [ ]VW Golf IV GTI 1,8T 01 [X]BMW 325I 1991 [X]Opel Omega 2,5 TDI 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Hei.Fått et tilbud om å bytte min golf 4 gti 01 mod mot en 1993 toyota supra Mk4 japan spec. Som alle gutter flest så frister jo det noe sinsykt.. Men vill ikke sitte igjen med noe som jeg aldri vill få skilt på. For alle sier forskjelling. Prata med japanauto som sier møter du de rette folka så får jeg registert bilen med norske skilter. Men flyter mye annet rundt på forum... Så lurer på om det er noen som har fått godkjent sin supra japan spec med norske skilter å har noen erfaringer å deler eller tips... Takk<3 Mvh Tehgutt J-spec Supra får du ikke registrert per dags dato.. Loven kom i 1.1.07. Eneste du får registrert er Us-Spec og Eurospec.. :) Siter Mitt E30 325 Prosjekt-tråd! http://www.bilforumet.no/3-serien/219001-jonas-bmw-e30-325-cab-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TehGutt Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Oki :( Takk anyways :) Siter [ ]VW Golf IV GTI 1,8T 01 [X]BMW 325I 1991 [X]Opel Omega 2,5 TDI 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 J-spec Supra får du ikke registrert per dags dato.. Loven kom i 1.1.07. Eneste du får registrert er Us-Spec og Eurospec.. :) Må ikke glemme UK-specen heller nå da.. Høyrestyrt eurospec i bunn og grunn ;) Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg