Gå til innhold

Kjøp av tåkelykter (b5)

Ranger emnet

Atlinho

Anbefalte innlegg

Heisann

Tenker på å få ettermontert tåkelykter på min 95-mod A4. Har lest de to guidene det er linket til fra FAQ'en, og synes guiden på http://audiclub.dk/artikler/artikel.php?id=21&p=1 er mest fristende å følge, siden jeg synes disse lyktene ser penest ut.

Det som da er spørsmålet mitt er om noen vet hvor jeg kan få tak i disse tåkelyktene? Eventuelt noen tilsvarende? Vil gjerne også ha tips om billigst mulig tåkelyketer som ligner de fra guiden i linken over.

Håper noen kan hjelpe meg med dette :)

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noe kjennskap til disse som mordi87 kom med?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-01-AUDI-A4-FOG-LIGHTS-B5-PAIR-OEM-W-BULB-97-98-99-00_W0QQcmdZViewItemQQitemZ120348154184QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Regner med det er hvit lys i disse og ikke gult? Viktig at det er hvitt lys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står at det er Depo lykter, det er de som leverer lykter til de aller fleste biler nå om dagen. Så kvaliteten er nok god.

Og det er snakk om halogen pærer, altså er det mer gult enn hvitt. Hvis du vil ha hvitt lys kjøper du xenon match pærer (som dør etter en måneds tid) eller 4300k xenon kit, kan også kjøpe led pærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for hjelpen begge to :) Var du alex som hjalp meg å finne angeleyeslyktene jeg bestilte for ett 1,5 år siden. Kjempefornøyd med dem. De ble bestilt fra tyske eBay siden da. Slapp moms og toll, risikerer jeg dette hvis jeg bestiller fra Amerika? Eller må jeg få dem til å sende det som "gave"?

Skal ta meg en tur på et høggeri og kikke litt nå og se om det er noen 2000-mod inne som kan ha tåkelykter, og høre hva de skal ha for disse, hvis ikke så blir det å bestille fra eBay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor vår bestilte vi 20" kromfelger til russebilen våres fra USA. Da fikk vi dem til å sende det som gave, men da var det en som hadde bestilt mye deler fra USA tidligere som tok seg av det greiene der :P Men jeg må bare sende mail til dem da? Er ikke alle som er interessert i å sende det som gave heller :P

Så det er altså forskjell på å bestille fra Tyskland og fra USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor vår bestilte vi 20" kromfelger til russebilen våres fra USA. Da fikk vi dem til å sende det som gave, men da var det en som hadde bestilt mye deler fra USA tidligere som tok seg av det greiene der :P Men jeg må bare sende mail til dem da? Er ikke alle som er interessert i å sende det som gave heller :P

Så det er altså forskjell på å bestille fra Tyskland og fra USA?

forsjellen er vel bare avstanden....

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står at det er Depo lykter, det er de som leverer lykter til de aller fleste biler nå om dagen. Så kvaliteten er nok god.

Og det er snakk om halogen pærer, altså er det mer gult enn hvitt. Hvis du vil ha hvitt lys kjøper du xenon match pærer (som dør etter en måneds tid) eller 4300k xenon kit, kan også kjøpe led pærer.

Da må jeg nok i tilfelle sette inn xenonmatch eller led pærer, for vil ikke bli mye pent med gult lys i tåkelyktene, når angeleyesene er hvite :P Ellers må du finne noe snadder til meg på tyske eBay igjen da alex, til tilsvarende pris ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om deksler med utsparing for tåkelykter finnes for pre-facelift, eller om facelift-dekslene passer?:)

Audi A4 1,8l

B5 '95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider