Gå til innhold

Kjøp av tåkelykter (b5)

Ranger emnet

Atlinho

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lett etter dem på nettet, men finner ikke:// Vil da orginale tåkelykter kunne skrus rett på uten modifisering? Noen som har link til disse dekslene?

Møller skaffer de for deg hvis du spør.

Var på Albjerk (Audiforhandler i Drammen) i dag, og spurte han på delelageret der om disse dekslene. De hadde dem ikke, også nevnte jeg at jeg hadde hørt at møller skulle ha det. Da sa han at møller ikke hadde disse lenger fordi det firmaet som lagde disse var konkurs. Han hadde vist selv sliti rundt for å finne disse dekslene.

Noen som kan bekrefte/avkrefte det han sier? (Håper noen kan avkrefte det:op:)

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader du er kjapp til å svare :)

Men vil du si disse tåkelyktene da er et godt kjøp til 95-mod A4:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-01-AUDI-A4-FOG-LIGHTS-B5-PAIR-OEM-W-BULB-97-98-99-00_W0QQcmdZViewItemQQitemZ120348154184QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Med tanke på både pris og kvalitet? (kvaliteten bør vel være bra ut fra hva du skrev tidligere i emnet her). Eller finner du det på tyske eBay til en billigere penge, men samme kvalitet? Jeg er så elendig når det gjelder eBay, og siden du hjalp meg tidligere med angeleyesene så er det en "trygghet" å få hjelp fra deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader du er kjapp til å svare :)

Men vil du si disse tåkelyktene da er et godt kjøp til 95-mod A4:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/96-01-AUDI-A4-FOG-LIGHTS-B5-PAIR-OEM-W-BULB-97-98-99-00_W0QQcmdZViewItemQQitemZ120348154184QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Med tanke på både pris og kvalitet? (kvaliteten bør vel være bra ut fra hva du skrev tidligere i emnet her). Eller finner du det på tyske eBay til en billigere penge, men samme kvalitet? Jeg er så elendig når det gjelder eBay, og siden du hjalp meg tidligere med angeleyesene så er det en "trygghet" å få hjelp fra deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykker på Nye innlegg så da dukker nye svar opp fort (=

Dette var vel billigste settet jeg fant som er til B5 på eBay.de, men som du ser så er det for 99-01 modellen (altså facelift), så jeg er ikke sikker på hvordan de passer overens med grillene.

Link til annonse

Koster 66€, må sende mail og høre om frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at det ser ut som de har blått glass, mens de jeg linket til hadde klare er kun på bildet ikkesant?

Ca. 200 kr dyrere for de fra Amerika i tilfelle, så akkurat de kronene har ikke mye å si, hvertfall hvis det er usikkert om de fra Tyskland passer.

Men modifiseringer må det jo uansett til siden det ikke er noe orginalt feste for disse lyktene på 95-mod. Det du tenker på er om de du linket til er for store eller?

Vet du hvordan det er med toll og moms med Amerika kontra Tyskland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at det ser ut som de har blått glass, mens de jeg linket til hadde klare er kun på bildet ikkesant?

Ca. 200 kr dyrere for de fra Amerika i tilfelle, så akkurat de kronene har ikke mye å si, hvertfall hvis det er usikkert om de fra Tyskland passer.

Men modifiseringer må det jo uansett til siden det ikke er noe orginalt feste for disse lyktene på 95-mod. Det du tenker på er om de du linket til er for store eller?

Vet du hvordan det er med toll og moms med Amerika kontra Tyskland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det bare er bildet som gjør at det ser blått ut, men er bare å sende en mail for å spørre forsåvidt :)

På S4 fangeren min sitter festet til tåkelysa i fangeren i alle fall. Så ja, du må lage til noen fester med mindre de skrus fast i grillen (har ingen anelse om hvordan det er på pre-faceliften).

Er størrelsen og formen på lyktene fra Tyskland jeg ikke vet om passer overrens med grillene..

Og toll og moms er samme fra alle land, bare spør selgeren om de kan sette prisen lavere enn den egentlig er. Kommer på 25% av totalsummen (kjøpspris + fraktpris) i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte dem mail sent i går kveld. Hadde fått svar allerede nå :)

Dear atlinho,

S/H is $46.50 to Norway with USPS Global Express Mail with tracking, I think you should be able to make your purchase from the listing direct.

We can mark the package as gift, as for the declare value, it's effect the insurance value as well so, it better to have it covered in case there is an issue, lost or damaged.

Hva mener han med "I think you should be able to make your purchase from the listing direct."

og

"it's effect the insurance value as well so, it better to have it covered in case there is an issue, lost or damaged."

Betyr det siste der, at forsikringen av varen ikke gjelder hvis de sender det som gave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider