Atlinho Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Okok :) Tror du det er mulig å få han til å sende med de dekslene til fangeren til 2000-mod også? Vet ikke helt hvordan jeg skal få spurt om det på engelsk, men hadde vært kjekt å få med i samme pakke så jeg slipper av evt. Møller eller Albjerk må bestille disse separat fra USA. Noen som vet hva disse dekslene kan kalles på engelsk ? :op: hehe Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Front bumper grill;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Hehe, jeps ;) Da får jeg spørre han om det er noen mulighet for det. Selv om han egentlig bare selger lykter :op: Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Si fra om han har slike da!:) Husk å spesifiser at det skal være den typen med hull til tåkelyktene:p Flere som er intressert i disse tror jeg;) Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Si fra om han har slike da!:) Husk å spesifiser at det skal være den typen med hull til tåkelyktene:p Flere som er intressert i disse tror jeg;) Det spesifiserte jeg ja ;) Så får vi se hva han svarer, regner med å ha svaret i morgen tidlig :) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiburner Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Bra, si i fra hvis du får positivt svar. Er på utkikk etter samme delene til min egen bil. Siter ( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998 (x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000 (x) Opel Corsa 1.2 City 2001 (x) Honda NSR 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Si fra om du hører noe da! ^^ Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Heisann Fikk svar sent i går kveld, så dere kan jo selv se hva svaret var. Dear atlinho, Go ahead and make your purchase from the listing, send an email after the purchase and say to mark the package as gift. We don't have the bumper grill for the Audi A4 B5 chassis. - gummysource Som dere ser så gikk ikke det, menmen.. Da får jeg ned å høre med Albjerk tror jeg, hvis ingen andre finner disse dekslene på eBay eller noe? Ettersom jeg har skjønt så er delenr. 1 stk. 8D0 807 345 N - Venstre kølergrille (til model uden Turbo) 1 stk. 8D0 941 777 A - Venstre dæksel (med udskæring til tågelygte) 1 stk. 8D0 807 346 R 3FZ - Højre kølergrille (til begge modeller) 1 stk. 8D0 941 778 A - Højre dæksel (med udskæring til tågelygte) Stod hvertfall det i den danske guiden. Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Som dere ser så gikk ikke det, menmen.. Da får jeg ned å høre med Albjerk tror jeg, hvis ingen andre finner disse dekslene på eBay eller noe? Ettersom jeg har skjønt så er delenr. 1 stk. 8D0 807 345 N - Venstre kølergrille (til model uden Turbo) 1 stk. 8D0 941 777 A - Venstre dæksel (med udskæring til tågelygte) 1 stk. 8D0 807 346 R 3FZ - Højre kølergrille (til begge modeller) 1 stk. 8D0 941 778 A - Højre dæksel (med udskæring til tågelygte) Stod hvertfall det i den danske guiden. Her har du jo delenummer til 4 forskjellige deksel?:p 2 høyresider og 2 venstresider? Eller er disse dekslene 2delt? Hvis det kun er en del, er det da disse, 1 stk. 8D0 941 777 A - Venstre dæksel (med udskæring til tågelygte) 1 stk. 8D0 941 778 A - Højre dæksel (med udskæring til tågelygte) som er de "riktige" dekslene? Noen som i det hele tatt har sett disse på nettet? Hold oss oppdatert om svaret du får fra Albjerk ;) Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 De er todelte så vidt jeg vet. Send en mail til http://www.oempl.us og hør med dem. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Her har du jo delenummer til 4 forskjellige deksel?:p 2 høyresider og 2 venstresider? Eller er disse dekslene 2delt? Hvis det kun er en del, er det da disse, 1 stk. 8D0 941 777 A - Venstre dæksel (med udskæring til tågelygte) 1 stk. 8D0 941 778 A - Højre dæksel (med udskæring til tågelygte) som er de "riktige" dekslene? Noen som i det hele tatt har sett disse på nettet? Hold oss oppdatert om svaret du får fra Albjerk ;) Hvis du ser på den guiden her, så ser du at de er todelte: http://audiclub.dk/artikler/artikel.php?21 Men jeg skal sende mail til OEMPl.us og spørre etter disse dekslene, så har vi sikkert et svar fra dem i morgen. Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Alex: Det eneste jeg trenger i tillegg til lyktene og dekslene, er to sånne "pin-kontakter" ( stikk til å sette i lyktene) og et relé? Og selvfølgelig ledning da. Men det finnes ikke noe komplett ledningssett for dette? Antageligvis like greit å mekke samme selv, men hadde vært greit å se om det var noe komplett. 2,5 kvadrats tykk nok i tilfelle? Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Finnes ledningsnett. Vet at Kufatec i Tyskland selger, men er ikke verdt prisen (som var relativt høy). De kontaktene til tåkelysa koster 150kr (eller no) for to, solgte de jeg hadde til overs for litt siden =/ Relé vet jeg ikke om du trenger, jeg har ikke det. Men det skader neppe :) Du må huske tåkelys bryteren og da. 2.5 er ganske tykt egentlig, tror jeg la opp 1.5 eller no etter en prat med _eSOo_ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Hvis du ser på den guiden her, så ser du at de er todelte:http://audiclub.dk/artikler/artikel.php?21 Men jeg skal sende mail til OEMPl.us og spørre etter disse dekslene, så har vi sikkert et svar fra dem i morgen. Hørt noe fra OEMPl? :) Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Nope, null svar enda hvertfall. Men jeg bestiller tåkelyktene imorgen uansett om jeg ikke får noe svar anngående dekslene. I værste fall får jeg modifisere de som sitter der eller sette inn gitter, men må prøve å få tak i dekslene. Helst på internett først, ellers får jeg dra ned på Albjerk. Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg