Gå til innhold

Kenwood 2DIN toppmodell (som har alt!) til HALV PRIS!! Solgt!

Ranger emnet

@lpher

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt denne spilleren i bilen siden i fjor sommer, og har vært storfornøyd med den hele tia. Men nå er tiden kommet for å prøve noe nytt.

Jeg selger derfor min Kenwood DNX-8220BT til høystbydende over 8.500,-!!! Spilleren koster idag 14.995-!!! i de fleste vanlige butikker og nettbutikker. Spilleren er MEGET pent behandlet, og omtrent like fin som da jeg plukket den ut av eska. ;)

Kjappe specs:

• 6.95" Touch Panel

• Navigasjon med kart over Europa (Jeg sender med nytt 2009 kart! - 1.995,- Veil!))

• Fotoboksvarsling (Oppdatert med de aller siste boksene!)

• TMC (Mottaker for trafikkmeldinger)

• Mulighet for å legge inn egne bakgrunnsbilder/oppstartsbilder og skifte farge/form på knapper osv.

• 2x USB (Baksiden)

• iPod® Audio/Video-kontroll (med KCA-IP200/300)

• 6 linjeutganger (5V) - Front/Rear/Center/Subwoofer

• Innebygget DolbyDigital 5.1/DTS dekoder

• Digital 5.1 DSP (13 bånds EQ, X-over og tidskorrigering)

• Bluetooth handsfree (Parrot)(Med ekstern mic. Viktig!)

• Bluetooth audiostreaming

• Fjernkontroll

Mer utfyllende specs, om du trenger det, finnes her:

http://www.kenwood-electronics.co.uk/technologies/double-din/dd7_8/

Kjapp, men enkel og grei, videopresentasjon finner du her: (NB! Videoen er av den amerikanske utgaven, så ikke bry deg om hva fks. sirius sat.radio er )

Spilleren er, slik jeg ser det, kanskje den mest komplette spilleren på markedet idag! ;)

Om du vil kjøpe spilleren, eller kanskje bare lurer på noe, ta kontakt med meg på mail eller via PM.

post-395-13804852717462_thumb.jpg

post-395-13804852717619_thumb.jpg

post-395-13804852717686_thumb.jpg

post-395-13804852717736_thumb.jpg

Endret av @lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider