Gå til innhold

[SOLGT]Trid3nt's Audi A4 1.8TQ01

Ranger emnet

Trid3nt

Anbefalte innlegg

Nå som jeg skal hive på s-line front og hekk.

så lurer jeg på hvilke felger jeg skal sette på.

felgene blir rs4-2. Men spørmålet er hvordan mange " jeg skal ha

Det blir enten 18" 235-40

Eller 19" 235-35.

Noen som har noen synspunkter ang dette? bilen skal jo senkes så mye som mulig. ( ca helt til skjermen er ved gummien, eller hvordan jeg skal forklare det )

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, har sett litt på bildet av din bil, syns den er bitte litt for høy foran. og ser jo at du ikke kan senke den noe mere egentlig. Så har vurdert å kjøpe 18" hvis det må til for og få den litt nærmere bakken enn din lism :)

s-line fronten, går den noe lengre ned mot bakken en orginal fangern ?

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sett litt på bildet av din bil, syns den er bitte litt for høy foran. og ser jo at du ikke kan senke den noe mere egentlig. Så har vurdert å kjøpe 18" hvis det må til for og få den litt nærmere bakken enn din lism :)

s-line fronten, går den noe lengre ned mot bakken en orginal fangern ?

Nei ikke noe særlig mye mer.. Kanskje 1cm, men tror ikke noe stort mer.. Gå for 18" du:)!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40? Hvorfor ikke 35?:D

Fordi den dimmen er så dyr og nesten ingen nettsteder som selger akkurat den dimmen.

Av 3 nettsteder jeg leita ( dekkonlie, interdekk, dekkongen ) så fant jeg et dekk i den dimmen som kosta 2520,- :s

Da er også nye skiltholdere bestilt fra funplate.se

Endret av Trid3nt

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allrighty:) Ser den;)

Plater eller skilt?

Blir vel plater ? Har bestilt skiltholdere. Sku bestille sånne skilt også, men fant lism aldri ut ka æ sku skrive på skiltet :p

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillt:

S-line nedredel foran

S-line nedredel bak

s4 grill oppe og nede

Rieger bakrutesenker

Alt til fronten er kommet, men får ikke cash før onsdag og fredag så da blir værtfall det henta. Og hekken er vel kommet til uti neste uka.

Bestilte også Bakrutesenker fra bsbildeler idag ( Var tilbud på endel varer, så fant meg en grei bakrute senker jeg bestillte da ) plan er jo å få dette lakkert ons-fredag, men pga bakrutesenkern så tviler jeg det blir gjort iløpet av neste uke, den kommer vel ikke før om ca 1-2 uker.

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillt:

S-line nedredel foran

S-line nedredel bak

s4 grill oppe og nede

Rieger bakrutesenker

Alt til fronten er kommet, men får ikke cash før onsdag og fredag så da blir værtfall det henta. Og hekken er vel kommet til uti neste uka.

Bestilte også Bakrutesenker fra bsbildeler idag ( Var tilbud på endel varer, så fant meg en grei bakrute senker jeg bestillte da ) plan er jo å få dette lakkert ons-fredag, men pga bakrutesenkern så tviler jeg det blir gjort iløpet av neste uke, den kommer vel ikke før om ca 1-2 uker.

Kommer til å bli veldig bra :)

Mye ga du for nedre del foran? Skal du modde den på øvre del av fangeren du har nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillt:

S-line nedredel foran

S-line nedredel bak

s4 grill oppe og nede

Rieger bakrutesenker

Hermegås :D

Men det blir garantert braa:D

2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line

2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt)

2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt)

1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt)

1995 A4 1.8 Sedan (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å bli veldig bra :)

Mye ga du for nedre del foran? Skal du modde den på øvre del av fangeren du har nå?

Har ikke betalt enda, og husker ikke helt eksakt ka bare den kosta. Men trur den kosta ca 2000-2500,-

Ja, plan er å modde den på orginale b6 fangern.

Hermegås :D

Men det blir garantert braa:D

Hehe, Neida :D Har hatt som planer helt siden jeg fikk denne bilen å gjøre dette.

Og har vel hatt den lenger enn du har hatt din ? ;) Eneste at du fikk rå før meg :-o

Ja, trur det kan bli bra. Din ble jevlig fet, eneste som mangler på din er senk og toning av ruter!:)

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke betalt enda, og husker ikke helt eksakt ka bare den kosta. Men trur den kosta ca 2000-2500,-

Ja, plan er å modde den på orginale b6 fangern.

Okay :)

Hadde du laget en liten How to på montering av nedre del på øvre del av fangeren så hadde det vært supert :D Tenk å gjøre samme selv. Synes 5k er litt vel mye å betale for ny øvre del hvis det ikke er håpløst umulig å modde nedre del på den fangeren jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay :)

Hadde du laget en liten How to på montering av nedre del på øvre del av fangeren så hadde det vært supert :D Tenk å gjøre samme selv. Synes 5k er litt vel mye å betale for ny øvre del hvis det ikke er håpløst umulig å modde nedre del på den fangeren jeg har nå.

Ja, skal prøve å huske på det:) Du skjønner har litt liten tålmodighet når jeg får nye deler, så når jeg får delene, så vil jeg sikkert bare få på delene fortest mulig:p Ja, 5k for bare øvredel er reine landeveis ranet, blir jo liksom ca 7500for nedre og øvredel. pluss venstre/høyre og midtre gitter/grill. og da havner man på ca 10000,- ulakkert. :o

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider