Gå til innhold

[SOLGT]Trid3nt's Audi A4 1.8TQ01

Ranger emnet


Trid3nt

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kalrt å roe meg litt ned, men har helt utav kontroll tidlig idag da jeg skulle montere alt av stuff jeg fikk fra lakkerern.

 

BAKFANGERN passa ikke!!!!:!!:!:S:S:S

Dom so jeg var prøvde jeg ikke å montere bakfangern før jeg sendte det til lakkering. Så nå kjører jeg rundt i en jalla tralla. Bilen kunne vært 98%% ferdig, men nei. Nå ser den bare 50% ferdig og.

Si meg, hvorfor passet ikke s-line spoilern bak ? Syns jo noen her har sa den passet rett på?..

 

Bilder av bakfangern:

DSC00252.jpg

DSC00253.jpg

DSC00254.jpg

DSC00259.jpg

DSC00260.jpg

 

 

Frontfangern passet bra, og ser ganske så bra ut. Så vil anbefalle alle som skal bygge om til s-line uten å bytte øvre delen gjøre det! Er mye penger og spare dær!:)

 

Men er helt frustrert pga bakfangern. Har jo brukt MASSE penger på detter her.

 

Noen nær bilder av frontfangern:

Ser linjene er bra på dette bildet feks:

DSC00258.jpg

 

Grillet tilpasset litt, de kunne gjort det mye bedre sa de, men da måtte de brukt MANGE timer, de tok betalt for en times jobb for tilpassing, festing av grill(ingen fester passet), og festing av nedre til øverste som har litt lealaus pga mister mange fester pga org øvredel.

 

DSC00255.jpg

DSC00256.jpg

DSC00257.jpg

 

 

Og hvis jeg har fått feil del av elns, va er sjansen for at jeg kan få noe igjen for det ? taper jo big med peng nå, og vet ikke om jeg kan kalre å få den deln til å passe, så jaa :S

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er delenummeret på fangeren? Har du fått fanger som passer sedanen så passer denne -ikke- på avanten. Er ikke lik fasong på de.

 

 

Bilen er en sedan. faen, har sikkert fått delenr til en avant da, kan hende jeg brukte delenr du la ut elns.

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er en sedan. faen, har sikkert fått delenr til en avant da, kan hende jeg brukte delenr du la ut elns.

 

Stemmer det du har sedan. Men ja, avanten vil ikke passe på en sedan. Men er ikke noe problem å få solgt den. Jeg kan legge den ut på vacn forumet for deg. Mange som er på jakt etter slik der.

Hvis du ikke vil prøve å modde den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det du har sedan. Men ja, avanten vil ikke passe på en sedan. Men er ikke noe problem å få solgt den. Jeg kan legge den ut på vacn forumet for deg. Mange som er på jakt etter slik der.

Hvis du ikke vil prøve å modde den da.

 

 

Okei, prøve å legg den ut da. Den selges til den rimelig pris. Nei, gidder ikke modde mere nå! er så lei modding nå, hater ting som ikke passer 100% fra starten :p

 

Hm, husker ikke fargekoden. hadde jo vært det beste om noen hadde samme farge kode, men det får nu være. husker ikke va denne kostet ny. Men som sagt, blir en rimelig pris. Pluss jeg regner med jeg får billig lakkering av den nye bakre deln, da de glemte å lakke noe på speilan, så de sa jeg sku få gratis lakkering av speilan, så får dem heller bare til og lakke fangernbak for en liten slunt med penga. så får jeg kjøre rundt med en stor sprekke mellom øvre og nedre deln bak imellom tiden:). skal også prøve å få festa bakrutesenkern idag, trur det kan bli bra :)

 

 

JeanDaniel? er du int i s-line nedre del bak ?:) Du får den billig ;) Trur tilogme fargen passer :p

Endret av Trid3nt

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, prøve å legg den ut da. Den selges til den rimelig pris. Nei, gidder ikke modde mere nå! er så lei modding nå, hater ting som ikke passer 100% fra starten :p

 

Hm, husker ikke fargekoden. hadde jo vært det beste om noen hadde samme farge kode, men det får nu være. husker ikke va denne kostet ny. Men asom sagt, blir en rimelig pris. Pluss jeg regner med jeg får billig lakkering av den nye bakre deln, da de glemte å lakke noe på speilan, så får dme heller bare til å lakke den fangern for en liten slumt mere. så får jeg kjøre rundt med en stor sprekke mellom øvre og nedre deln bak imellom tiden:). skal også prøve å få festa bakrutesenkern idag, trur det kan blir bra :)

 

 

JeanDaniel? er du int i s-line nedre del bak ?:) Du får den billig ;) Trur tilogme fargen passer :p

 

Send meg en PM med et mobnr jeg kan legge ut i annonsen så kan dem ringe rett til deg samt hva du vil at det skal stå. Så fikser jeg det med en gang :)

Fargekoden skal stå på en av de første sidene i serviceheftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det du som har oppgitt feil delenummer, eller har de gitt deg feil når du har spurt etter den delen?

 

Er jeg som har gitt dem feil delenr, så har ingen mulighet til å få noe penger tilbake :S Jeg tenkte ikke over at det var noe forskjell på stv og sedan, så brukte Orihime sitt delenr :s sku ha sjekket litt mere ja.

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg som har gitt dem feil delenr, så har ingen mulighet til å få noe penger tilbake :S Jeg tenkte ikke over at det var noe forskjell på stv og sedan, så brukte Orihime sitt delenr :s sku ha sjekket litt mere ja.

 

Jeg visst heller ikke at det var forskjell på sedan og avant utgaven før jeg leste om det etter at jeg så bilder av bilen din. Sorry :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visst heller ikke at det var forskjell på sedan og avant utgaven før jeg leste om det etter at jeg så bilder av bilen din. Sorry :(

 

Ja, men sånt skjer. Noen var jo dømt til å gjøre denne feilen, så får håpe flest mulig får med seg at det ER forskjell så andre slipper å gjøre samme tabbe.

 

Nå er felg planer, satt endel på vent pga denne tabben. For nå er det pri 1 å få fiksa dette.

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og bestilt ny nedre del bak. Og denne skal være rett, så får håpe det er den rette! Den sku være her på Tirsdag. Og den blir levert til lakking mengang den er henta. Og imårra blir det forhåpentlig montering av bakrutesenker, hvis været tilater det :)

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår