Gå til innhold

[SOLGT]Trid3nt's Audi A4 1.8TQ01

Ranger emnet


Trid3nt

Anbefalte innlegg

Word... Var vist 2 andre biler det samme skjedde med, den ene var blant annet søskenebarnet mitt sin. Er jo liten plass jeg bor på så ryktene går fort, har fått høre litt idag. Men det er bare word on the street, så må vente litt før man tar det for god fisk..

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trenger litt hjelp.. Har letet etter rs4-2 19" ET35 8,5" til bilen min da den ene felgen min er sprukket og lekker luft..

 

Eneste jeg finner som selger disse er norskbildelsenter, men de ville ikke selge bare 1stk av felgen. Måtte isåfall kjøpe komplett sett med dekk.

 

Fant en butikk som var villig til og selge 1stk av denne felgen, men de klarte ikke skaffe den i 8,5"

 

EDIT: Så de tjeg trenger er hjelp fra noen er på forumet, eventuelle tips hvis noen vet om hvor jeg skan skaffe dette. for hadde lite lyst og kjøpe 4stk helt nye felger : (

Endret av Trid3nt

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp.. Har letet etter rs4-2 19" ET35 8,5" til bilen min da den ene felgen min er sprukket og lekker luft..

 

Eneste jeg finner som selger disse er norskbildelsenter, men de ville ikke selge bare 1stk av felgen. Måtte isåfall kjøpe komplett sett med dekk.

 

Fant en butikk som var villig til og selge 1stk av denne felgen, men de klarte ikke skaffe den i 8,5"

 

EDIT: Så de tjeg trenger er hjelp fra noen er på forumet, eventuelle tips hvis noen vet om hvor jeg skan skaffe dette. for hadde lite lyst og kjøpe 4stk helt nye felger : (

 

Hør med Christer på Dekkskift

http://www.dekkskift.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

dører :)

 

 

forran må du av med pyntelista innvendig. denne napper du ut enkelt ved å ta tak ytterst og nappe ut. inners sidder den i ett spor så du må da dra lista bakover mot baken av bilen :)

 

der vil du da finne ca 4 skruer .... skru ut disse samt noen i dørhåndtaket bak det lille dekselet (armlene)

 

da burde trekket være rimelig løst :) husker ikke helt hvem retninger du skal dra i men det ser du :)

 

bak er det igrunn det samme, med mindre du har sveiv bak da. da må denne også løsnes.

 

 

 

håper det var til hjelp for deg frøken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D får se en gang til, for prøvde, men fant bare 5 skruer ca til sammens. De 4bak pyntelista og en under armlende.

Bilde:

 

IMAG0087.jpg

 

IMAG0086.jpg

 

Fant ikke noen flere plasser jeg kunne løsne på :p

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Da er bilen solgt. Var trist og sende bilen avgårde med båten igår :D

Får avslutte med det siste bilde som ble tatt av bilen min;

 

150870_10150320701040696_644000695_15827217_8288996_n.jpg

 

Kommer til og savne Quattro'en ^^

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår