Gå til innhold

[SOLGT]Trid3nt's Audi A4 1.8TQ01

Ranger emnet

Trid3nt

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat svaret jeg trengte nei, men thnx anyway :) Har sett litt på det dær skjøl. Men er ikke så glad i å modde, stresse bestandig og resultatet blir bad :p 1500,- var det for bare nedre del av fangern ? og evnt, va koster det med midtre, høyre og venstre grill ?

1500,- bare nedre del ja. Høyre og venstre grill står det på lappen min fra Møller her 375kr pr.stk og 759kr for den midtre grillen. Egentlig ikke så ille pris :) Men skal du kjøpe øvre del av fangeren og koster den 4600kr. Da blir det for dyrt :P

Det er sikkert noen her på forumet som kan bekrefte eller avbekrefte at det eneste som trengs å gjøres er å kutte vekk noen få milimetere på S-Line delene for å få den til å passe på øvre delene av ikke S-Line fanger. Det er det jeg har blitt fortalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått bilen fra oppretting.

Fått fikset skaden også fått montert øyelokk, s-line lister og rieger spoiler.

Fikk bare tatt et bilde i dagslys, resten er tatt sånn halvveis i mørke. Og med mobil kamera, så bildene er ikke så bra'e.

DSC00192.jpg

DSC00194.jpg

DSC00195.jpg

DSC00197.jpg

Syns det ser veldig simpelt ut å mindre "clean" med de s-line listene på når skjørtan ikke er lakkert. Må få lakka biln ned raskest mulig!

Ellers er jeg fornøyd:D

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir MYE bedre når du får lakket resten av bilen!:) !

Men fy faen for en fargeforskjell på listene!!

Ja, regner med det :)

Må være bildene som er dårlig elns. fordi begge dørene er lakket samtidig som listene. Så regner jo med de har brukt samme lakk da. ;s

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei da så:) Nei asså, det vil bli fargeforskjell uansett pga plastikk deler, men det så drøyt ut, men er nok bare bildene som lyger litt da:)

Ta nye bilder i morgen!:D

Ja, får håpe det bare er bildene som er dårlig:p

Skal se om jeg ikke får tatt bilder med digital kamera imårra mens det er lyst ute!:)

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en rask redigering av bilen. Tok og fjerna emblemene bak. ( Audi ringene, A4 og 1.8T Quattro merke ) hva syns dere ? Skal jeg ta å fjerne embleme bak eller la de være på? :)

Med emblemer:

DSCF2605.jpg

Uten noen emblemer:

utenemblemercopy.jpg

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider