Gå til innhold

[SOLGT]Trid3nt's Audi A4 1.8TQ01

Ranger emnet

Trid3nt

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp.

Jeg og dama har da funnet ut at det ikke blir syden tur i år, at vi helelr sku bruke pengene på noe annet. Så da blir jeg å bestille felger rundt 10-13juni.

Har funent ut jeg skal ha rs4-2. Blir nåkk i 18" så¨jeg får senken den mest mulig. Men sitter enda å vurderer dimmen..

Har lyst på 18" - 35 - 245, men lurer på om det blir for bredt ?

ET på rs4-2 felgene er 35. For å være helt nøyaktig så står det;

"Beskrivelse: 8X18 STUTTGART 7053HS 5X112 ET35"

Om 245 blir for bredt så må jeg gå for 235.

Noen som har noen erfaringer ang dim 245 på en Audi a4 01 ??

245 er vist ikke å anbefale på Quattro:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja 235 skal gå fint:)

Okei, men det er bra :) Får håpe det ikke sliter ekstra på drivverket da.

Blir å gå for 18" - 40 - 235. Siden den dimmen er litt billigere :)

Felgene + dekk inc frakt. kommer på totalt 8989,- :)

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit, da var de utsolgt på interdekk.no for de rs4-2 felgene jeg sku ha!!:( da gidder jeg ikke bestille felger enda. men skal bestille s-line nedre del foran og bak imårra trur jeg.

Edit: Siden jeg da må kjøpe ny grill nede, skal jeg like godt skifte grill oppe ? s4 grill oppe + nede ? pris for de to ? Og passer s4 grill nede på s-line nedre del ? :)

Endret av Trid3nt

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit, da var de utsolgt på interdekk.no for de rs4-2 felgene jeg sku ha!!:( da gidder jeg ikke bestille felger enda. men skal bestille s-line nedre del foran og bak imårra trur jeg.

Edit: Siden jeg da må kjøpe ny grill nede, skal jeg like godt skifte grill oppe ? s4 grill oppe + nede ? pris for de to ? Og passer s4 grill nede på s-line nedre del ? :)

Den nedre grillen passer om du virkelig vil :P Hehe.. Neida, den sitter ikke helt 100% på min, men den sitter nå fast. Krever litt tilpasning. Ikke mye!

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nedre grillen passer om du virkelig vil :P Hehe.. Neida, den sitter ikke helt 100% på min, men den sitter nå fast. Krever litt tilpasning. Ikke mye!

Okei. Men hva betalte du for s-line nedre front? og for s4 grillene ? :)

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoff, klarer ikke bestemme meg. s-line front og hekk eller felger ?

Du skjønner, de felgene jeg ville ha ble utsolgt. Det var rs4-2 replica felger. Men snoka litt på siden og fant at dem hadde de felgene bare at ET var ikke likens. org ET på a4 B6-8E er vist 35, men fant samme felgene med samme bolt sirkel å pris. Eneste var at da var ET 42 istedet for 35. Hvordan innvirkning vil det ha på min bil ?:)

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoff, klarer ikke bestemme meg. s-line front og hekk eller felger ?

Du skjønner, de felgene jeg ville ha ble utsolgt. Det var rs4-2 replica felger. Men snoka litt på siden og fant at dem hadde de felgene bare at ET var ikke likens. org ET på a4 B6-8E er vist 35, men fant samme felgene med samme bolt sirkel å pris. Eneste var at da var ET 42 istedet for 35. Hvordan innvirkning vil det ha på min bil ?:)

Med ET42 vil felgen sitte lengere inn. Jeg har ET35 på min RS4-2 felger, og da har jeg ca 3cm klaring i overkant mot staget foran. Med ET42 vil jeg tro at du ikke vil ha noe klaring i det heletatt. Må evt bruke spacere. Ville da heller ha kjøpt S-Line styling i år og felger til neste år når du finner noen med riktig ET :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke si noen om en felg med et42 passer så lenge man ikke vet hvor bred felgen er.

F.eks. passer en 8" bred felg med et30 perfekt på en b6! Mens en 9,5" felg med et35 vil sannsynligvis stikke utfor skjermen (uten at jeg har regnet på det, så det er ikke 100% sikkert).

Kan også legge til at originalt innpress på disse bilene er et42. Og man ikke kan gå over eller under med 7mm på hver side uten å få det godkjent hos BT (who cares?). (Altså 42+7=49 og 42-7=35.)

Endret av Legolego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Felgen er 8X18" MEd ET42. Har funnet den felgen med ET35, men da må jeg på andre sider, og der er prisen dyrere for den felgen.

Så jeg lurer på om den felgen vil passe på min bil da? ( 8X18 STUTTGART 7053 5X112 ET42 ) evnt, hvor store spacere trenger jeg da?

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Felgen er 8X18" MEd ET42. Har funnet den felgen med ET35, men da må jeg på andre sider, og der er prisen dyrere for den felgen.

Så jeg lurer på om den felgen vil passe på min bil da? ( 8X18 STUTTGART 7053 5X112 ET42 ) evnt, hvor store spacere trenger jeg da?

Felgen vil helt klart passe!

Men jeg ville helt klart gått for et35 på disse, ja. Spacere har jeg egentlig null peiling på og jeg vet ikke om det er anbefalt å bruke, men med litt kjapp hoderegning gir så 7mm spacere det samme som et35 (hvis du kjøper et42-felgene).

Endret av Legolego
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgen vil helt klart passe!

Men jeg ville helt klart gått for et35 på disse, ja. Spacere har jeg egentlig null peiling på og jeg vet ikke om det er anbefalt å bruke, men med litt kjapp hoderegning gir så 7mm spacere det samme som et35 (hvis du kjøper et42-felgene).

Aha, okei. Kanskje jeg heller bare venter med å bestille da. skal høre om de får flere av denne typen felger med ET35.

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er S-line nedre front og nedre bak bestilt, og s4 grill oppe å nede. Hekken hadde de ikke inne i norge, så må sendes fra Tyskland elns. Så om ca 10dager har jeg alt :)

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

Lenke til kommentar
Del på andre sider