Gå til innhold

Soundpressure lillestrøm

Ranger emnet

partypulp

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by bass84

Yes! Servicen kan man ikke klage på;)

De hjelper så godt de kan og kan nevne at jeg fikk splitter nye 2*15" subbere etter at de gamle 15" subbene jeg kjøpte av SPD ble sprengt. Anbefaller SPD på det varmeste:)

Du vet hva vi bruker de gamle elementene dine til Vu??? Hehe POPCORN skåler i kinoen vår.

Mvh

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

ALJ_GSi : Ja ble litt bedre lyd vettu.

Men er litt bekymra for høytalerne foran. At jeg ikke har no forsterker til dem.

Men jeg tenkte.. hva om jeg kjører frontset og de i hattehylla på den forsterkern jeg har nå.

Og kjøper en ny forsterker til basskassa.. går ikke det ann ?

Hei du, joda det er en meget god løsning. Vil anbefale deg en Vibe sine forsterkere eller Tru Technology. I litt rimeligere prisklasse har du Lanzar som også vil fungere ok på den Subwooferen din.

Mvh

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vil nok ikke gå, fordi den forsterkeren du har er en 5 kanaler og to av kanalene er ødelagt. det vil si at du får bare gjort sånn som nå. det som går an er å bruke den du har på subben og heller kjøpe en ny til frontsettet og 6x9". viss du ikke går for en tru 4 kanaler da. den klarer å drive alt sammen. alle 4 høytalerne på 2 kanaler og to kanaler på subben. det kommer til å spille heftig. vi finner nok en løsning på problemet

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ALJ_GSi

jo versågod. bra du ble fornøy. regner med at det ble litt bedre lyd også. Skal tenke hardt på hvordan jeg skal få av dørtrekket ditt jeg så det blir no lyd forran også.

Få av dørtrekket på en primera?

På min så sitter det iallefall skruer rundt det hele, og klips, bare å skru ut, og ta i for å få det av, også sitter den en skrue under "Vindusheveknappen" og når det er "løst" må du dra det oppover,ikke dra det rett av,for da ryker det et klips,det gjorde det hos meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha. nå skjønte jeg det. fikk av alle skruene rundt og skrua under vindusknappen. jeg prøvde ikke å løfte, bare dra. har aldri skrudd på primera før så jeg regna med at det var som på andre biler. hva sitter dørtrekket med i overkant? klips som løsner når man løfter?? trekket var limt fast flere steder også så jeg turte ikke å fikle for mye. Må vel sikkert pelle ut vindusheve knappen også da og dørhåntaket for å få det helt av.

takk så mye for tipset.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider