partypulp Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Vil bare legge inn en tråd her å rose servicen hos Soundpressure i Lillestrøm. Legger også inn en linken med bilder av den nye hattehylla mi :) http://home.broadpark.no/~kmat/Side%203.htm Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 jo versågod. bra du ble fornøy. regner med at det ble litt bedre lyd også. Skal tenke hardt på hvordan jeg skal få av dørtrekket ditt jeg så det blir no lyd forran også. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Yes! Servicen kan man ikke klage på;) De hjelper så godt de kan og kan nevne at jeg fikk splitter nye 2*15" subbere etter at de gamle 15" subbene jeg kjøpte av SPD ble sprengt. Anbefaller SPD på det varmeste:) Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by bass84 Yes! Servicen kan man ikke klage på;) De hjelper så godt de kan og kan nevne at jeg fikk splitter nye 2*15" subbere etter at de gamle 15" subbene jeg kjøpte av SPD ble sprengt. Anbefaller SPD på det varmeste:) Du vet hva vi bruker de gamle elementene dine til Vu??? Hehe POPCORN skåler i kinoen vår. Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Roy Du vet hva vi bruker de gamle elementene dine til Vu??? Hehe POPCORN skåler i kinoen vår. Mvh Roy haha!! bra at dere bruker de til noe fornuftig. Missa den kinodagen deres tar vel en tur innom snart, håper på en sinnsyk demo da. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 ALJ_GSi : Ja ble litt bedre lyd vettu. Men er litt bekymra for høytalerne foran. At jeg ikke har no forsterker til dem. Men jeg tenkte.. hva om jeg kjører frontset og de i hattehylla på den forsterkern jeg har nå. Og kjøper en ny forsterker til basskassa.. går ikke det ann ? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by partypulp ALJ_GSi : Ja ble litt bedre lyd vettu. Men er litt bekymra for høytalerne foran. At jeg ikke har no forsterker til dem. Men jeg tenkte.. hva om jeg kjører frontset og de i hattehylla på den forsterkern jeg har nå. Og kjøper en ny forsterker til basskassa.. går ikke det ann ? Hei du, joda det er en meget god løsning. Vil anbefale deg en Vibe sine forsterkere eller Tru Technology. I litt rimeligere prisklasse har du Lanzar som også vil fungere ok på den Subwooferen din. Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Desember 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Roy : Ok skal se hva jeg kan grave fram av penger.. men tror jaggu jeg må vente litt. Eller man vet aldri hva nissen har med seg i kveld da :) Gleder meg til jeg får inn no lyd foran iallfall.. blir litt rar lyd nå. Vel må vel fikse litt til i kveld her nå. Ha en god jul. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 det vil nok ikke gå, fordi den forsterkeren du har er en 5 kanaler og to av kanalene er ødelagt. det vil si at du får bare gjort sånn som nå. det som går an er å bruke den du har på subben og heller kjøpe en ny til frontsettet og 6x9". viss du ikke går for en tru 4 kanaler da. den klarer å drive alt sammen. alle 4 høytalerne på 2 kanaler og to kanaler på subben. det kommer til å spille heftig. vi finner nok en løsning på problemet Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by ALJ_GSi jo versågod. bra du ble fornøy. regner med at det ble litt bedre lyd også. Skal tenke hardt på hvordan jeg skal få av dørtrekket ditt jeg så det blir no lyd forran også. Få av dørtrekket på en primera? På min så sitter det iallefall skruer rundt det hele, og klips, bare å skru ut, og ta i for å få det av, også sitter den en skrue under "Vindusheveknappen" og når det er "løst" må du dra det oppover,ikke dra det rett av,for da ryker det et klips,det gjorde det hos meg.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Hvor mye betalte du for arbeidet? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 aha. nå skjønte jeg det. fikk av alle skruene rundt og skrua under vindusknappen. jeg prøvde ikke å løfte, bare dra. har aldri skrudd på primera før så jeg regna med at det var som på andre biler. hva sitter dørtrekket med i overkant? klips som løsner når man løfter?? trekket var limt fast flere steder også så jeg turte ikke å fikle for mye. Må vel sikkert pelle ut vindusheve knappen også da og dørhåntaket for å få det helt av. takk så mye for tipset. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Slim! Hvor mye betalte du for arbeidet? Han betalte 3500,- for 2 par høyttaler inklusive materialer og montering. Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 montering vil si nedfelling av 6x9" i hatte hylla og trekking av den + montere nye høytalere i de orginale hulla forran Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Dørhåndaket, rundt så sitter det no plast greier som sitter i klips,bare å ta av. Vindushever`n, der må du bare pille ut den,også ser du hva du må ta ut for å få ut døra.. i toppen så er den kun nedi et slags spor, så er bare å løfte det opp. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg