Gå til innhold

Soundpressure lillestrøm

Ranger emnet

partypulp

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ALJ_GSi

montering vil si nedfelling av 6x9" i hatte hylla og trekking av den + montere nye høytalere i de orginale hulla forran

Hadde han 6x9'en fra før eller glemte du å nevne den Roy? Er det god kvalitet på høyttalerene du installerte eller gikk mye av pengene med til montering? Kan ingenting om sånt selv og skal jeg ha bedre anlegg i min fremtidige bil må jeg nok få hjelp.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Slim!

Hadde han 6x9'en fra før eller glemte du å nevne den Roy? Er det god kvalitet på høyttalerene du installerte eller gikk mye av pengene med til montering? Kan ingenting om sånt selv og skal jeg ha bedre anlegg i min fremtidige bil må jeg nok få hjelp.

Han kjøpte 1 par 6x9 tommere og 1 par 4x10" tommere. Monteringen blir gjort av oss, samtidig bruker vi et stoff til trekking som er relativt dyrt. Det er av typen hantai og brukes ofte i PA sammenheng. Hvor man kler inn store konsert høyttalere på scener og sånt. Utrolig sterk tøystoff som tåler mer enn vanlig høyttaler stoff. Materialet og selve monteringen utgjør Kr 1200,- på den totale prisen . De VIBE 6x9" er meget bra høyttalere.

Mvh

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALJ_GSi : ok, vel om det ikke funker med den forsterkern så ordner det seg etterhvert.

Klør i fingra, men er bare å vente.

Er bare redd for å ødelegge de som kobles rett på spillern skjønner du.

Har hørt at de kan bli fort brent når man kobler det på den måten.

Men må vel bare ta det rolig til så lenge.. om jeg ikke skal droppe basskassa så lenge da.. hmm jaja ordner seg vel.

Bare si fra en dag du når du kan ta resten.. montere foran, strekke om høytaler ledningene på andre siden av bilen.

Slim: mye for penga, og dyktige folk.. kan ikke klage da vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

ALJ_GSi : ok, vel om det ikke funker med den forsterkern så ordner det seg etterhvert.

Klør i fingra, men er bare å vente.

Er bare redd for å ødelegge de som kobles rett på spillern skjønner du.

Har hørt at de kan bli fort brent når man kobler det på den måten.

Men må vel bare ta det rolig til så lenge.. om jeg ikke skal droppe basskassa så lenge da.. hmm jaja ordner seg vel.

Bare si fra en dag du når du kan ta resten.. montere foran, strekke om høytaler ledningene på andre siden av bilen.

Slim: mye for penga, og dyktige folk.. kan ikke klage da vet du.

Hei der, jeg holder på å finne frem en total løsning til deg som vil være meget bra men samtidig økonomisk. Vi skal nok finne en løsning på dette sammen.

Mvh

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cerwin-Vega!

har dere noe info om den nye stroker serien?

eventuelt bilder spent på utseendet..

kan du gi meg modell beskrivelsen til den zapco overliggeren du tilbudte meg til strokeren...

MVH Didrik

Jeg har desverre ikke noe mer info for øyeblikket, men Cerwin-vega! skulle sende meg noe når juleferien var over. Regner med å vite mer rundt den 5-6 januar.

Den Zapco forsterkeren heter CK2-3.0X i Compotition series, en helt utrolig amp.

Mvh

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider