Simonsen Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Go kveld. Har ein Audi S2, som er trimmet litt. Har eit problem at motoren dauer når eg stopper opp, og trøkker på clutchen, ska stoppe i kryss feks. Noko som har hatt det samma problem? Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Går bilen normalt ellers? Hvis ikke kan det være fks coil, slutttrinn eller Lmm. Hva slags trim har bilen? Kun chip? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Tomgangssensor ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Går bilen normalt ellers?Hvis ikke kan det være fks coil, slutttrinn eller Lmm. Hva slags trim har bilen? Kun chip? Ja, bilen går veldig fint på tomgang ellers. Bilen har blandt anna større turbo, innsug, eksosmanifoil, chip, og litt sånn diverse.. Har ein bekjent av meg som og har ein S2, med 400 hk kit, og den stoppet i kryss. Då va da tomgangsmotoren som var gåen, men, eg har ABY og han hadde 3B, veit ikkje om da har noko å sei? Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg